Aktuality -> IT Projekty - 12. 11. 2007

T-Mobile nasadil technologii Sm@rtClient

Společnost Cleverlance implementovala v T-Mobile technologii Sm@rtClient v rámci projektu Derepa. Výsledkem tohoto projektu je rozšíření služby dobíjení předplacených karet o online navýšení kreditu v rámci partnerské sítě, obdobně jako je tomu u platebních terminálů. Cílem obou společností bylo ověření nového technologického přístupu ve vývoji frontendových řešení především s důrazem na klíčový parametr „time-to-market“. Technologie Sm@rtClient je vlajkovou lodí společnosti Cleverlance v oblasti řešení frontendu pro rozsáhlá podniková řešení založená na architektuře orientované na služby (SOA). Sm@rtClient narozdíl od běžně užívaných vývojových technologií umožňuje vytvářet uživatelské rozhraní, včetně toku a logiky obrazovek, definovat jej deklarativně pomocí modelů a výrazně tak zefektivňuje vývoj a především další údržbu a rozvoj aplikace.



 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.