SystemOnLine.cz spustil nový přehled cloud computingu

cloud200.jpgPortál SystemOnLine.cz spustil na začátku týdne pro své čtenáře nový přehled cloud computingu. Jaká je aktuální nabídka IT služeb poskytovaných formou cloud computingu pro české podniky? Jaké jsou vlastnosti těchto služeb a co přináší běžnému uživateli i řízení firem? Srozumitelné a věcné odpovědi na tyto otázky najdou čtenáři na jednom místě, portálu SystemOnLine.cz.

Přehled ukazuje, že již dnes je pro české podniky a organizace k dispozici pestrá paleta různých typů IT služeb poskytovaných formou cloud computingu. Zatímco některé jsou v cloudu poskytovány běžně, jiné se „v mracích“ zatím zabydlují. Ze všech stran dnes slyšíme o nových službách typu IaaS, PaaS, SaaS k jejichž dostupnosti stačí mít připojení k internetu. Portál SystemOnLine.cz přináší ve spolupráci s českými firmami z oboru na jednom místě jejich unikátní přehled.

Přehled je celoročně otevřen pro bezplatné vkládání nových produktů. Pokud jste firma zabývající se cloud computingem a chcete se prezentovat na odborném portále zabývajícím se informačními technologiemi, neváhejte a jednoduše zapište svoji službu do přehledu přímo zde.

Pozn. Zápisy do přehledu probíhají moderovaným způsobem (tzn. každý zápis v něm musí povolit redakce). Maximálně do týdne je zápis zveřejněn.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.