Systém HELIOS Orange nově umožňuje integraci se službou pro financování faktur

RogerSpolečnost Asseco Solutions navázala spolupráci s platební instituci Roger, která nabízí firmám financování jejich faktur, a integrovala její službu přímo do svého informačního systému HELIOS Orange. Jeho uživatelé z řad malých a středních podniků tak budou mít nově možnost nechat si zkrátit splatnost faktur přímo z prostředí svého informačního systému.



Služba cílí na rostoucí podniky, které často trpí nedostatkem likvidních finančních prostředků, například z důvodu navýšení poptávky po jejich produktech nebo dlouhé splatnosti faktur. Z toho pak plynou problémy spojené s chybějícím kapitálem na provoz, a především na investice do rozvoje.

Díky integraci se službou Roger, budou mít uživatelé HELIOS Orange možnost zkrátit splatnost svých faktur na tři dny. Podobně je služba Roger integrovaná i do dalších podnikových systémů. Už od roku 2015 funguje podobná spolupráce se společností Grit, kde se podařilo službu od Rogera implementovat do jejich systémů pro elektronickou výměnu dat EDI Orion.


Adam Šoukal
Adam Šoukal


„Proces profinancování je jednoduchý. Klient na pár kliků zvolí fakturu, kterou bude chtít profinancovat a zašle ji přímo z HELIOS rozhraní Rogerovi, který požadavek začne ihned zpracovávat. Z profinancování faktury plynou další kroky, jako účtování o postoupení pohledávky, které firma běžně provádí ručně. Plugin vyvinutý interními programátory a analytiky Asseco Solutions provede veškeré účetní operace v systému HELIOS automaticky. Klienti, kteří službu od Rogera využijí, obdrží, 75 % z celkové částky už do tří dnů od zaslání faktury, zbylých 25 % po uhrazení odběratelem,“ říká Adam Šoukal, CEO Platební instituce Roger.




Zdroj a foto: Roger.cz


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.