Systém HELIOS Orange nově umožňuje integraci se službou pro financování faktur

RogerSpolečnost Asseco Solutions navázala spolupráci s platební instituci Roger, která nabízí firmám financování jejich faktur, a integrovala její službu přímo do svého informačního systému HELIOS Orange. Jeho uživatelé z řad malých a středních podniků tak budou mít nově možnost nechat si zkrátit splatnost faktur přímo z prostředí svého informačního systému.



Služba cílí na rostoucí podniky, které často trpí nedostatkem likvidních finančních prostředků, například z důvodu navýšení poptávky po jejich produktech nebo dlouhé splatnosti faktur. Z toho pak plynou problémy spojené s chybějícím kapitálem na provoz, a především na investice do rozvoje.

Díky integraci se službou Roger, budou mít uživatelé HELIOS Orange možnost zkrátit splatnost svých faktur na tři dny. Podobně je služba Roger integrovaná i do dalších podnikových systémů. Už od roku 2015 funguje podobná spolupráce se společností Grit, kde se podařilo službu od Rogera implementovat do jejich systémů pro elektronickou výměnu dat EDI Orion.


Adam Šoukal
Adam Šoukal


„Proces profinancování je jednoduchý. Klient na pár kliků zvolí fakturu, kterou bude chtít profinancovat a zašle ji přímo z HELIOS rozhraní Rogerovi, který požadavek začne ihned zpracovávat. Z profinancování faktury plynou další kroky, jako účtování o postoupení pohledávky, které firma běžně provádí ručně. Plugin vyvinutý interními programátory a analytiky Asseco Solutions provede veškeré účetní operace v systému HELIOS automaticky. Klienti, kteří službu od Rogera využijí, obdrží, 75 % z celkové částky už do tří dnů od zaslání faktury, zbylých 25 % po uhrazení odběratelem,“ říká Adam Šoukal, CEO Platební instituce Roger.




Zdroj a foto: Roger.cz


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.