Aktuality -> IT Projekty - 27. 2. 2006

Systém archivní a spisové služby MO

Ministerstvo obrany zahájilo rutinní provoz Systému pro automatizaci archivní a spisové služby (ASAS), jehož dodavatelem se na základě výběrového řízení stala společnost GORDIC. Řešení realizované prostřednictvím systému spisové služby GINIS-SSL zahrnuje kompletní proces řízení dokumentů resortu od jejich příjmu či vzniku, přes jejich vyřizování až po uložení do spisovny včetně tvorby skartačních návrhů. Jeho součástí je také elektronická podatelna a kompletní správa elektronických dokumentů.

Předmětem projektu bylo provedení analýzy dosavadního a požadovaného stavu spisové služby, návrh pracovních postupů a metodiky a realizace takto navrženého řešení na klíčových organizačních jednotkách MO. Implementace proběhla podle plánovaného harmonogramu – od počátku analýzy, přes zkušební provoz, vyškolení uživatelů až po předání do ostrého provozu uplynuly pouze 3 měsíce. Systém je nyní provozován nad databází MS SQL v rozsahu 360 uživatelů. Prostřednictvím standardizovaného formátu XML umožňuje výměnu dat s dalšími systémy resortu a je připraven na integraci do Průřezového informačního systému ministerstva obrany (PRIS MO). Součástí realizace projektu je také dodávka identifikátorů – štítků s čárovým kódem pro označování dokumentů se zárukou unikátnosti.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.