facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Symantec zjednodušuje řízení souladu s předpisy

Symantec_CCS_720.jpgSpolečnost Symantec ohlásila aktualizovanou sadu Symantec Control Compliance Suite, která sníží nákladnost a složitost správy zásad IT a zajištění jejich souladu s předpisy pomocí automatizace hodnocení zásad oproti oborovým předpisům, standardům a doporučeným postupům. Sada poskytuje klíčové prvky procesu správy řízení IT a správy rizik a souladu s předpisy tím, že pomáhá zajistit dodržování externích nařízení pomocí automatizace dokumentace a distribuce zásad, sledování jejich zavedení a správy výjimek. Sada Symantec Control Compliance Suite obsahuje čtyři nové moduly - Policy Module, Standards Module, Entitlement Module a Response Assessment Module.

Prostřednictvím těchto čtyř nových modulů poskytuje sada tyto funkce:

Policy Module – rozšířený modul umožňuje zákazníkům pomocí jednoho řešení definovat a distribuovat zásady, vykazovat plnění požadavků předpisů a prokazovat dodržování zásad.
Standards Module – rozšířený modul automatizuje zjišťování a odstraňování odchylek od technických standardů a poskytuje předem připravenou kombinaci technických standardů, které definují doporučené postupy pro zabezpečení pracovních stanic, serverů a databází.
Entitlement Module – nový modul shromažďuje oprávnění pro přístup k datům v celé organizaci a převádí je do konzistentního a snadno srozumitelného formátu. K datům přiřazuje klasifikaci manažerů a tyto informace elektronicky směruje majitelům podniku, kteří schvalují přístup.
Response Assessment Module – nový modul automatizuje hodnocení nenaprogramovaných kontrolních mechanismů prostřednictvím předem připraveného obsahu pro obecně rozšířené standardy a normy.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.