Symantec upozorňuje zákazníky na cílené útoky

Společnost Symantec ohlásila systém Symantec DeepSight Threat Management System 7.0, přední zdroj perzonalizovaných informací o známých a nových zranitelných místech a aktuální celosvětové aktivitě útoků. Symantec DeepSight Threat Management System 7.0, který bude k dispozici koncem měsíce ledna 2006, nyní upozorňuje zákazníky na cílené útoky a je to první služba včasného varování nabízející bezpečnostní výstrahy s hodnocením nebezpečnosti potenciálně nežádoucích programů, jako je adware a spyware.

Symantec DeepSight Threat Management System 7.0 zahrnuje výstrahy pro konkrétní domény, které informují organizace, když je jejich firemní doména výslovně uvedena ve škodlivém kódu. Symantec DeepSight Threat Management System 7.0 bude v reakci na měnící se svět hrozeb poskytovat podrobný rozbor adwaru a spywaru, včetně informací o chování kódu a pokynů ke zmírnění dopadů a odstranění kódu. Symantec DSTMS 7.0 využívá globální zpravodajskou síť Global Intelligence Network společnosti Symantec sestávající z více než 150 milionů antivirových senzorů ve stolních počítačích, 20 000 senzorů v systémech detekce narušení a bránách firewall a 4 300 sledovaných a spravovaných zabezpečovacích zařízení na celém světě.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.