facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 5. 2010

Symantec kupuje PGP Corporation a GuardianEdge

sym_pgp_guar_1020.jpgSpolečnost Symantec oznámila, že podepsala konečné smlouvy o koupi společností PGP Corporation a GuardianEdge Technologies, dvou etablovaných společností na trhu šifrování e-mailů a dat, které rozšíří její schopnost pomoci zákazníkům zabezpečit a spravovat jejich nejdůležitější informace. Technologie šifrování je důležitým prvkem řešení zabezpečení zaměřeného na informace vzhledem k tomu, že důležité informace se stále častěji nacházejí v mobilních zařízeních a v cloudu. K širšímu zavádění šifrování přispívá také rostoucí četnost a nákladnost případů narušení dat, neboť organizace usilují o snížení rizik a ochranu důležitých informací před počítačovými zloději.

Díky tomuto spojení funkcí šifrování založených na standardech společností PGP a GuardianEdge, které jsou určené pro šifrování celého disku, vyměnitelná média, e-mail, soubory, složky a inteligentní telefony, s technologiemi Symantec pro zabezpečení koncových bodů, prevenci ztráty dat a zabezpečení bran bude mít společnost Symantec široký soubor integrovaných řešení pro ochranu dat.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.