Sygic začleňuje rozšířenou realitu do své aplikace pro GPS navigaci

Tvůrce aplikace pro GPS navigaci Sygic oznámil uvedení nové funkce rozšířené reality (Augmented reality). Real View Navigace od Sygic využívá GPS a kameru chytrého telefonu k realizaci GPS navigačního systému na bázi rozšířené reality. Při používání této funkce řidič již nemusí sledovat mapu na telefonu. Namísto toho je veden po virtuální trase v náhledu kamery chytrého telefonu.



Díky tomu není Real View Navigace pouze intuitivní, ale je také bezpečnější než tradiční navigační aplikace. Řidiči se mohou stoprocentně spolehnout, že jim neunikne nic důležitého na silnici či dálnici, protože díky náhledu kamery v reálném čase si mohou na displeji ověřit situaci, aniž by tím ohrozili bezpečnost při řízení.

„Jsme velmi potěšeni, že můžeme funkci rozšířené reality dát k dispozici uživatelům po celém světě. Chápeme význam zavádění nejnovějších technologií do GPS navigace Sygic a také toho, že vaše zařízení můžeme učinit ještě chytřejšími,“ uvedl CEO společnosti Sygic Michal Štencl.

Real View Navigace je k dispozici pro všechny uživatele systémů Android a iOS k zakoupení v aplikaci za pouhých 9,99 EUR.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.