facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sygic začleňuje rozšířenou realitu do své aplikace pro GPS navigaci

Tvůrce aplikace pro GPS navigaci Sygic oznámil uvedení nové funkce rozšířené reality (Augmented reality). Real View Navigace od Sygic využívá GPS a kameru chytrého telefonu k realizaci GPS navigačního systému na bázi rozšířené reality. Při používání této funkce řidič již nemusí sledovat mapu na telefonu. Namísto toho je veden po virtuální trase v náhledu kamery chytrého telefonu.



Díky tomu není Real View Navigace pouze intuitivní, ale je také bezpečnější než tradiční navigační aplikace. Řidiči se mohou stoprocentně spolehnout, že jim neunikne nic důležitého na silnici či dálnici, protože díky náhledu kamery v reálném čase si mohou na displeji ověřit situaci, aniž by tím ohrozili bezpečnost při řízení.

„Jsme velmi potěšeni, že můžeme funkci rozšířené reality dát k dispozici uživatelům po celém světě. Chápeme význam zavádění nejnovějších technologií do GPS navigace Sygic a také toho, že vaše zařízení můžeme učinit ještě chytřejšími,“ uvedl CEO společnosti Sygic Michal Štencl.

Real View Navigace je k dispozici pro všechny uživatele systémů Android a iOS k zakoupení v aplikaci za pouhých 9,99 EUR.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.