Sybase představuje podnikové řešení pro RFID infrastrukturu

Sybase Software představuje komplexní řešení pro rádiofrekvenční identifikaci (RFID) s názvem RFID Enterprise. Tento produkt umožňuje firmám bezproblémově integrovat data získaná z RFID zařízení s ostatními podnikovými systémy pro správu dat. RFID Enterprise firmám nabízí možnost sledovat a řídit zdroje, předměty a produkty efektivněji, a plně je integrovat s jejich podnikovými aplikacemi.

RFID Enterprise přináší integrační komponenty, které rozšiřují možnosti produktu RFID Anywhere. Tím poskytuje možnost automatického uchovávání RFID dat, spolupráci se širokým spektrem obchodních modelů, tvorbu RFID reportů, a podporu modelování pokročilých obchodních procesů a datové integrace ve vizuálním a Service Oriented Architecture (SOA) prostředí. RFID Anywhere je platforma pomáhající firmám plánovat, vyvíjet, implementovat a řídit sítě s využitím technologie RFID. Tento produkt pochází od dceřiné společnosti firmy Sybase – iAnywhere Solutions.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.