facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sunnysoft mAgent získal certifikát

Sunysoft_mAgent.jpgSunnysoft mAgent, nejrozšířenější český podnikový systém pro sběr dat, získal certifikát Designed for Windows Mobile od společnosti Veritest. V oblasti mobilních řešení je to první aplikace, která tento certifikát získala. K udělení došlo 31.8.2005. Celý proces certifikace probíhá tak, že jsou testovány vlastnosti dle metodiky Microsoftu a aplikace je testována v zahraniční laboratoři Veritest. Konkrétně testování systému Sunnysoft mAgent trvalo zhruba 4 týdny. Sunnysoft mAgent je podnikovým řešením, které umožňuje řídit pracovníky v terénu a zároveň efektivně sdílet informace s ústředím společnosti. Sunnysoft mAgent slouží desítkám zákazníků a doslova stovkám pracovníků v terénu ke sběru objednávek, ambulantnímu prodeji, nebo marketingovému průzkumu. Systém komunikuje s 15 ERP systémy. Umožňuje rychlé bezdrátové tisky, komunikaci s centrálou v reálném čase a využívá ve většině případů bezdrátovou komunikaci (GPRS, wifi, Edge).

Sunnysoft mAgent je též využíván ve Velké Británii a v Chorvatsku. Pracovníci v terénu mají ve své ruce plně vybavenou digitální kancelář a manažeři mají dokonalé nástroje na vyhodnocování výkonu jednotlivce i týmu, obratu, marketingové strategie. Ve spolupráci se společností T-Mobile byl uveden na trh produkt odvozený od úspěšně certifikované aplikace Sunnysoft mAgent – portál www.mAgent.cz. Ten je dnes dostupný i menším firmám. Díky tomu mohou i malé firmy využívat výkonné technologie a během několika desítek minut zahájit práci s aplikací Sunnysoft mAgent Go&Sell na PDA, která komunikuje s počítači v kanceláři. Navíc je toto řešení zcela zdarma po dobu prvních 60 dní.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.