Aktuality -> IT Projekty - 6. 3. 2007

Strategie testování softwaru v Raiffeisenbank

adastra_reifeisen_710.jpgAdastra Corporation navrhla pro Raiffeisenbank koncept strategie testování a ověřování kvality vyvíjeného softwaru a pomohla bance s procesy spojenými se zavedením a používáním této strategie v praxi. Projekt Testing Policy zahrnoval vytvoření metodiky procesů pro plánování, přípravu, provádění a vyhodnocování testů softwaru v prostředí Raiffeisenbank. Součástí řešení byl i kompletní projekt testovací infrastruktury obsahující návrh testovacích laboratoří, softwarového vybavení, personálního zajištění procesu testování a stanovení důležitých bodů a postupů pro úspěšné nasazení metodiky do praxe.

Odborníci Adastry v této oblasti navíc v rámci specializovaného školení předali svým kolegům z banky know-how v oboru testování a ověřování kvality včetně klíčových doporučení a principů. Adastra při realizaci projektu Testing Policy v Raiffeisenbank vycházela z vlastní procesní metodiky testování a ověřování kvality QVV.360, která se opírá o oborové standardy např. USDP (Unified Software Development Process – jednotnou metodiku procesů tvorby softwarového produktu), modely FURPS+ (Functionality, Usability, Reliability, Performance, Supportability a ostatní dimenze) či DMAIC (Define, Measure, Analyse, Improve, Control) a zkušenosti z řady realizovaných projektů tvorby a testování software.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.