facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 10. 8. 2017

Storyous s DámeJídlo spustili systém automatických objednávek

Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému. Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo se službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat.



Pokud v současné době zákazník přes DámeJídlo.cz potvrdí objednávku, přijde personálu restaurace notifikace, kterou musí následně obsluha přepsat do pokladny a vytisknout bon pro kuchaře. Při přepisování údajů však může nastat celá řada problémů, od překlepů po skutečnost, že notifikaci kompetentní osoba nepředává k vyřízení okamžitě a dochází k prostojům. Tento složitý a neergonomický proces bude u podniků s pokladnami Storyous plně automatizovaný. Kuchyně obdrží bon s objednávkou v řádech jednotek sekund poté, co je na webu DámeJídlo.cz zákazníkem zadána, a to včetně všech náležitostí, jako je například prosba zákazníka na specifickou úpravu pokrmu.

"Systém je nyní nasazen na testování v několika podnicích a pokud se osvědčí, nasadíme ho v následující aktualizaci pokladen Storyous. Našim cílem je s novou funkcí zjednodušit práci nejen restauracím, kde ušetříme důležité desítky minut každý den, ale také zákazníkům, kteří DámeJídlo využívají," zmiňuje Petr Filipec, provozní ředitel Storyous.

Storyous uvedl své první pokladny na trh v roce 2014. V současné době patří k významným hráčům na českém a polském trhu. Jeho gastronomický systém umožňuje například vzdálenou správu podniku, kontrolu personálu, vyhodnocení ekonomické výkonnosti podniku, průběžnou inventurizaci nebo evidenci méně tradičních platebních prostředků včetně kryptoměn. Své know-how chce nyní využít jak pro posílení role na tuzemském trhu, tak pro expanzi do Turecka, Německa a Maďarska.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.