Aktuality -> IT společnost - 1. 6. 2009

Správa obsahu je klíčem k Enterprise 2.0

Mezi nejdůležitější stavební prvky pro úspěšný přechod na Enterprise 2.0 je integrace Enterprise Content Managementu, Enterprise Search a portálů. Vyplývá to z konference Enterprise Content Management, kterou uspořádal Oracle za přispění partnerských společností Aplis, CCA Group, CNZ (Co po nás zbude) a Sefira. Dalším klíčovým tématem pro letošní rok jsou pak datové schránky.



„V souvislosti s datovými schránkami enormně vzroste elektronická komunikace mezi dotčenými subjekty a zvýší se počet přijímaných a odesílaných elektronických dokumentů bez papírového ekvivalentu. Důležité informace tak budou pouze v elektronické podobě. Proto bude třeba zajistit jejich důvěryhodné uložení,“ varoval Miroslav Širl ze sdružení CNZ.

 

Jiří Machotka ze společnosti Oracle upozornil na to, že nejhorším místem pro archivní data je produkční server: „Naopak efektivní cestou pro ukládání dat je komprese, která v průměru uspoří 40 % prostoru, deduplikace (každý mail existuje v průměru v 8 kopiích), uchování/skartace dle předepsaných norem, archivace a konsolidace.“ Mezi řešení společnosti Oracle v této oblasti patří například Universal Online Archive a Oracle Email Archive Service.

 

Oracle Universal Content Management, platforma pro správu podnikového obsahu (ECM), zajišťuje správu celého spektra nestrukturovaného obsahu – od dokumentů, grafi ky a webových stránek až po naskenované obrázky, e-maily a záznamy.

 

Oracle Universal Online Archive a Oracle E-mail Archive Service pomáhají podnikům snížit náklady na provoz datových úložišť a informačních technologií, zvýšit výkon a zabezpečení e-mailu a snížit náklady a rizika spojená s vyhledáváním elektronických dokladů a přípravou na soudní spory.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.