Aktuality -> IT Business - 29. 4. 2005

Společnosti Nokia a Carl Zeiss spojují síly

Nokia a Carl Zeiss oznámili zahájení spolupráce zaměřené na integraci optiky Carl Zeiss do telefonů s fotoaparátem značky Nokia. Obě společnosti uplatní při tvorbě špičkových přístrojů s fotoaparátem značky Nokia odborné znalosti v oblasti designu a přísné požadavky na kvalitu, jež jsou typické pro společnost Carl Zeiss. Díky této spolupráci budou moci uživatelé high-end přístrojů společnosti Nokia pořizovat, sdílet, uchovávat a tisknout kvalitnější fotografie. Vynikající odborné znalosti společnosti Carl Zeiss v oblasti optiky fotografických přístrojů a vedoucí postavení společnosti Nokia na trhu mobilních telefonů představují pevný základ pro spolupráci. Obě strany považují dohodu za počátek dlouhodobého vztahu. Prvním výrobkem značky Nokia s optikou společnosti Carl Zeiss a značkou ZEISS je Nokia N90 Multimedia.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.