Aktuality -> IT Projekty - 31. 8. 2016

Společnost More Rewards nasadila finanční systém Infor SunSystems

More RewardsSpolečnost More Rewards, která vstoupila na český a slovenský trh v oblasti benefitů a věrnostních programů, se rozhodla pro implementaci finančního systému Infor SunSystems. Jeho nasazení úspěšně dokončila ve spolupráci se společností LLP Prague a nyní používá finanční systém pro vedení účetnictví, zadávání transakcí ve více měnách, elektronické bankovnictví, fakturaci i statutární reporty.



Současně s implementací nového finančního systému proběhlo rovněž nasazení komplexního systému řízení pohledávek s názvem Collect pro automatizaci tvorby a odesílání upomínek ve více jazycích, nastavený dle přísných interních pravidel společnosti. Sladění obou systémů bylo důležitou součástí projektu, který celkem probíhal tři měsíce.

Systémy Infor SunSystems a Collect umožnily společnosti More Rewards zahájit svou činnost v České republice a podnikat zde v souladu se všemi zákonnými požadavky a s vymezením všech kontrolních mechanismů týkajících se běžného provozu. V budoucnu společnost More Rewards počítá s rozšířením SunSystems o další moduly i s nasazením finančního systému do dalších sesterských firem nejen v České republice.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.