- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Společnost Hannah zefektivnila e-mailový provoz
Společnost Hannah, výrobce sportovního oblečení a vybavení, se rozhodla nasadit řešení Kerio Connect pro zefektivnění e-mailového provozu. Na novém řešení oceňuje zejména nízké náklady na pořízení a provoz poštovního severu a výkonnou administraci řešení. Elektronickou poštu pro 180 uživatelů dokáže nyní spravovat jeden administrátor.


Řešení Kerio Connect nahradilo v Hannah server Microsoft Exchange, a to zejména díky poměru ceny a funkčnosti. Hannah v rámci řešení Kerio Connect využívá nejen funkce poštovního serveru, ale také provozuje poštovního klienta Kerio Connect Client na pobočkách. Na centrále uživatelé využívají klientský program Microsoft Outlook s doplňkem Kerio Plugin pro synchronizaci off-line obsahu. Řešení umožňuje i přístup k e-mailům přes webový portál, který ve firmě slouží jako záloha pro případ výpadku klientské aplikace.
Řešení Kerio Connect se v praxi ukázalo jako jednoduchá a snadno nastavitelná aplikace a nízkými náklady na pořízení i provoz řešení. Díky využívání Kerio Connect Client firma nemusela nakupovat na pobočky licence pro Microsoft Outlook, čímž ušetřila významné náklady. Velkým plusem je snadná správa pro uživatele, kteří si dokáží rychle, jednoduše a intuitivně nastavovat potřebné parametry s tím, že se pak mohou se zcela věnovat své hlavní pracovní činnosti.
„Co vidím jako nejdůležitější, je bezproblémová spolupráce s doménou, protože účty na doméně se importují automaticky. Tyto vlastnosti řešení v kombinaci s bezporuchovým provozem umožňují spravovat kompletní e-mailovou infrastrukturu pro 180 uživatelů firmy v podstatě jednomu člověku.“ řekl Václav Šimkanin, IT technik ve firmě Outdoor Concept, a.s., jež funguje jako IT servisní organizace pro společnosti Hannah a Rock Point.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |