Společnost EY se stala partnerem projektu Cashbot

Firma EY je partnerem inovativního projektu Cashbot, který přináší novou službu na trh financí zaměřenou na malé a střední podnikatele. Cashbot je online aplikace, která nabízí možnost financování vydaných faktur pro malé a střední společnosti a pomáhá jim tak vylepšit jejich cashflow. Jde o nový typ financování, který do dnešní doby na trhu chybí. EY tak rozšířilo své služby a v současné době nabízí dodávku end-to-end řešení včetně IT vývoje a podpory.



„Na trhu dosud chyběla platforma, která by umožnila živnostníkům a menším firmám jednoduše a rychle optimalizovat finanční toky a tím podpořit jejich podnikání. Malí podnikatelé mají někdy problém dosáhnout na financování prostřednictvím bankovních úvěrů, faktoring je určen pak až pro větší společnosti a je administrativně a časově náročný a Cashbot je pro ně vhodným doplněním,“ uvádí Pavel Riegger, vedoucí partner oddělení poradenství pro finanční instituce v regionu střední Evropy společnosti EY.

Cashbot funguje na jednoduchém principu. Uživatel jednoduše nahraje fakturu do aplikace a zvolí si preferovanou variantu financování: „Klient má možnost nechat si proplatit až 80 % z fakturované částky a rozhodnout se, zda chce fakturu i pojistit. Celkový limit, do kterého si klient může nechat faktury profinancovat, stanovujeme pro klienty individuálně,“ vysvětluje fungování platformy Marek Hejdušek, zakladatel start-upu Cashbot.

Následující pracovní den obdrží podnikatel peníze na svůj běžný účet. Délka financování je o 30 dní delší než splatnost faktury. Uživatel splatí financování poté, co obdrží peníze za vystavenou fakturu od odběratele. Poplatek za financování je zpravidla ve výši jednoho až dvou procent z půjčené částky a vždy záleží na délce financování a jeho výši. Žádnými dalšími poplatky není klient zatížen.

Typickým zákazníkem jsou malé a střední firmy, kterým odběratelé platí v delších lhůtách splatnosti. Další skupinou zákazníků jsou rychle rostoucí společnosti nebo firmy se sezónními příjmy.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?