facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 20. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Společnost eobuv nasadila pro plánování zásob cloudové řešení Oracle Retail

Společnost eobuwie.pl, která na českém trhu působí pod značkou eobuv a je lídrem regionu CEE v online prodeji obuvi, tašek a doplňků, zvolila pro plánování zásob a správu zboží cloudové řešení Oracle Retail. Od nového řešení si slibuje možnost provádět integrovanější a chytřejší plánování pro všechny produktové řady napříč rostoucím sortimentem. Díky expanzi na nové trhy se totiž firmě stále rozrůstají zásoby a sortiment obuvi a doplňků. Díky volbě cloudového řešení bylo možné implementaci provést během pouhých 13 týdnů.



„Díky nové cloudové službě můžeme zlepšit plánování napříč různými kanály, trhy a segmenty zákazníků, a lépe tak podpořit naše rostoucí podnikání. Plánovači mohou proaktivně řídit proces open-to-buy pomocí nástroje Oracle Retail Merchandise Financial Planning,“ řekl k přínosům nového řešení Wiktor Miernik-Zdanowicz, vedoucí oddělení obchodních operací ve společnosti eobuwie.pl S.A, a dodal: „Naším cílem je trávit méně času ručním shromažďováním dat a více času analýzou a identifikací příležitostí zvyšujících ziskovost.“

„Díky investici do řešení Oracle Cloud se společnost eobuwie.pl může soustředit na své hlavní podnikání a zároveň pro vylepšení plánování a správy zboží využít zabudovanou sílu strojového učení a umělé inteligence.“ dodal Mike Webster, senior viceprezident a vrchní ředitel pro řešení Oracle Retail ve společnosti Oracle.

Společnost eobuwie.pl zvolila řešení Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service provozované na infrastruktuře Oracle Cloud Infrastructure. Na implementaci řešení spolupracovala společnost Pronos, člen Oracle PartnerNetwork (OPN). Díky využití „štíhlého“ přístupu k projektu Pronos úspěšně implementoval novou cloudovou službu za pouhých 13 týdnů.

„Zaměstnanci z IT oddělení a obchodní týmy eobuwie.pl nyní mohou spolupracovat prostřednictvím centralizovaného plánovacího procesu. Očekáváme, že maloobchodní prodejci dokážou zvýšit marže díky optimalizaci politiky slev a zásob na konci sezóny,“ komentuje očekávané přínosy nasazeného řešení Pawel Kowalewski, viceprezident společnosti Pronos.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?