Aktuality -> IT Projekty - 4. 9. 2013

Společnost Cetelem rozšířila systém řízení zaměstnanců o správu čipových karet

karta.jpgSpolečnost Cetelem ČR rozšířila svůj personální a mzdový systém OKbase o novou funkci Card management. Na svých stránkách o tom informuje výrobce HR systému OKbase, firma OKsystem.

„Nabídka modulů OKbase nás oslovila, a to zejména z hlediska architektury řešení, která svou koncepcí koresponduje s plánovaným rozvojem naší filosofie řízení agendy lidských zdrojů,“ uvedl k projektu pro stránky oksystem.cz David Kopřiva, ředitel Správy informačních technologií společnosti Cetelem ČR. Cetelem patří k největším nebankovním poskytovatelům finančních služeb na českém trhu. Cetelem v první fázi implementoval moduly Personalistika a Mzdy. „Díky dokončené implementaci modulu Správa čipových karet těžíme z výhod, které s sebou integrované modulární řešení přináší, a to především využitím jednotné datové základny,“ dodává Kopřiva pro oksystem.cz.

 
  

- PR -

Repasované notebooky: Kupte chytře a šetřete při tom přírodu

Potřebujete nový notebook, ale nechce se vám utrácet zbytečně? Repasované notebooky nabízejí výkon prémiových značek za zlomek původní ceny. Navíc jsou ekologickou volbou a všechny prošly důkladnou kontrolou. Zjistěte, proč se vyplatí vsadit právě na repasy.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.