Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 9. 4. 2021 - Zdeněk Gric

Sophos představil skenování zranitelností kontejnerů

V průběhu minulého roku byla rostoucí poptávka po cloudových službách důvodem pro zrychlení migrace do cloudu u mnoha IT a bezpečnostních týmů. Již v počátečních fázích přesunu operací do cloudu však IT týmy zjišťují, že je potřeba přijmout strategii efektivnějšího a bezpečnějšího přesunu aplikací s využitím principů DevOps, serverless přístupu a technologie kontejnerů. S cílem urychlit migraci do cloudu při současném udržení nejvyšší možné míry zabezpečení, zpřístupnil nyní Sophos v rámci svého Sophos Cloud Optix pokročilou správu cloudového zabezpečení pro podniky všech velikostí a v různých fázích adopce cloudu.



Sophos Cloud Optix je SECaaS cloudová platforma nové generace, která s využitím umělé inteligence poskytuje nepřetržitý bezpečnostní monitoring, kontrolu dodržování předpisů, analytiku a nápravná opatření napříč multi-cloudovým prostředím.

Nově je nyní platforma Sophos Cloud Optix rozšířena o skenování obrazů kontejnerů a nabízí:

  • Viditelnost kontejneru v prostředích s více cloudy 
  • Skenování zranitelností a identifikaci zranitelných míst operačního systému v bitových kopiích kontejnerů 
  • Automatickou identifikaci oprav pro nezabezpečené obrazy kontejneru

Více o novinkách na poli kontejnerů a jejich bezpečnosti naleznete v článku Riche Becketta na tomto odkazu.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.