Sophos představil novou verzi aplikace pro správu koncových bodů

SophosSpolečnost Sophos představila novou verzi svého produktu Sophos Mobile 8 pro jednotnou správu koncových bodů (Unified Endpoint Management, UEM). Nová verze umožňuje systémovým správcům spravovat a zabezpečovat jak firemní, tak osobní Mac, Windows a mobilní zařízení z cloudové platformy Sophos Central. Jednotný přístup ke správě koncových bodů zajišťuje konzistentní dodržení bezpečnostních zásad a zabezpečený přístup ke zdrojům bez ohledu na to, jaké zařízení zaměstnanec použije.



Nová verze Sophos Mobile 8 přidává k dosavadní funkčnosti řadu nových řídicích funkcí, např. správu a konfiguraci systému MacOS, správu aplikací Windows 10 a rozšířené funkce správy pro Android a iOS. V reakci na nárůst mobilního malwaru a ransomwaru nabízí také to nejnovější z oblasti mobilního zabezpečení a anti-ransomware technologií.

Sophos

„Mobilní zařízení jsou i nadále nejčastějším cílem útoků malwaru. Vzhledem k obtížné správě a detekci představují osobní a IoT zařízení pro bezpečnost firemní sítě významnou hrozbu. Sophos Mobile 8 umožňuje správcům IT ve společnostech všech velikostí spravovat a zabezpečovat všechny MacOS, Windows a mobilní koncové body z jediné platformy. Tento přístup k řízení bezpečnosti šetří čas a úsilí správců i uživatelů," vysvětluje přínosy nové verze Dan Schiappa ze ředitel společnosti Sophos.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.