facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sophos Central podporuje správu bezpečnosti cloudové pošty

Společnost Sophos oznámila, že součástí cloudové platformy Sophos Central pro správu bezpečnosti je nyní i poštovní brána Sophos Email. Zákazníci i partneři mohou z jedné snadno použitelné konzole spravovat ochranu elektronické pošty spolu s ostatními bezpečnostními řešeními značky Sophos pro ochranu koncových bodů, webů, mobilních zařízení a bezdrátové infrastruktury. Sophos Email zvyšuje ochranu cloudových řešení elektronické pošty určených pro firemní zákazníky včetně služeb Microsoft Office 365, Microsoft Exchange 2013 a Google Apps for Work.



Sophos Email je bezpečnostní e-mailová brána pro cloudová prostředí, díky které mohou firmy zdokonalit a zjednodušit ochranu elektronické pošty. Základem brány jsou mechanismy značky Sophos pro ochranu proti hrozbám doplněné o bezpečnostní technologie zaměřené přímo na problematiku bezpečnosti e-mailů. Mezi tyto pokročilé technologie patří například agresivní kontextové heuristické analýzy (CXMail) vyvinuté a udržované globální sítí pro zkoumání hrozeb SophosLabs. Detekční strategie skupiny CXMail jsou speciálně navržené tak, aby zastavily právě hrozby distribuované především prostřednictvím elektronické pošty, například ransomware. Díky rozšíření o bezpečnou e-mailovou bránu tak může platforma Sophos Central zákazníkům nabídnout technologie společnosti Reflexion Networks, kterou Sophos převzal v červnu loňského roku.

Brána Sophos Email je ovládaná z prostředí platformy Sophos Central prostřednictvím speciálního řídícího panelu. Tento dashboard umožňuje partnerům i poskytovatelům řízených služeb spravovat nastavení, distribuovat licence, přidávat nové zákazníky a v reálném čase získávat podrobný přehled o aktivitách svých klientů. Z jednoho místa mají navíc k dispozici informace o všech objednaných službách a mohou tak efektivně rozšiřovat svoji nabídku s cílem zajistit si růst opakovaných příjmů.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.