facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 3. 2009

Sophia Solutions mění jméno na Capgemini Sophia

Společnost Sophia Solutions změnila s účinností od 1. března 2009 jméno na Capgemini Sophia Změna identity souvisí se začleněním do struktur mezinárodní poradenské skupiny Capgemini, která se stala majoritním vlastníkem společnosti na sklonku roku 2008. Capgemini Sophia se současně stává Kompetenčním centrem pro Business Intelligence a Performance Management skupiny Capgemini v celé střední a východní Evpropě. Capgemini Sophia bude klientům i nadále nabízet komplexní informační systémy pro management a podporu v oblasti rozhodování, a také produkty a služby v oblasti BI/DWH.



Skupina Capgemini získala 70% podíl v Sophia Solutions v prosinci 2008 společně se stoprocentním podílem v její mateřské společnosti EMPIRE, českém poskytovateli služeb v oblasti IT a poradenství. Proces změny identity Capgemini Sophia bude dokončen v první polovině druhého čtvrtletí letošního roku. Kromě nového loga a názvu společnosti bude kompletně přepracována celá grafická prezentace společnosti tak, aby odpovídala standardům skupiny Capgemini.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.