facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 1. 3. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Solární panel vyřeší problém s napájením bezdrátových kamer

TP-Link TapoSpolečnost TP-Link uvádí na trh vel­mi užitečnou novinku, která pomůže majitelům bezdrátových kamer Tapo vyřešit problém s jejich napájením, respektive s jejich umístěním i do míst, kde nemají napájení k dispozici. Pomůže jim jednoduchý, ale zároveň efektivní solární panel Tapo A200 určený pro nepřetržité napájení některých exteriérových bezdrátových kamer Tapo.



Solární panel o rozměrech 238×175 mm zatím dokáže zajistit napájení bezdrátovým kamerám Tapo C400, C420 nebo C425, ale do budoucna by se portfolio podporovaných výrobků mělo rozšiřovat o další modely.

Solární panel Tapo A200 je vyrobený z kvalitních monokrystalických křemíkových článků, které poskytují nabíjecí výkon až 4,5 W. K zajištění nepřetržitého fungování kamery tak stačí pouhých 30 minut standardního slunečního světla za den.

K solárnímu panelu je přibalen čtyřmetrový kabel a držák nastavitelný v úhlu 360°, což umožňuje velmi flexibilní instalaci. Panel lze namontovat na zeď nebo na střechu tak, aby zachytával co nejvíce solární energie. Samozřejmostí je odolnost vůči vodě a prachu na úrovni certifikace IP65.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.