facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 8. 2015

SoftwareONE spolupracuje se společností KKR

Společnost SoftwareONE oznámila partnerství s KKR, globální investiční firmou. KKR zvýší kapitál společnosti a získá 25% minoritní podíl ve společnosti. SoftwareONE poskytuje služby spojené s licencováním softwaru, jeho nákupem a správou, technologické poradenství a cloudové služby více než 25 000 společnostem ve 115 zemích po celém světě. SoftwareONE a KKR se zavázaly k dalšímu rozvoji podnikání, který zahrnuje zvýšení počtu zaměstnanců o 3 000 v příštích 3 - 4 letech.



Zákazníci mohou těžit z rostoucího kapitálu díky rozsáhlým investicím SoftwareONE do rozšiřování nabídky služeb napříč všemi technologickými platformami a do řešení správy softwarového portfolia (Software Portfolio Management). To zákazníkům SoftwareONE přinese vyšší transparentnost a nové možnosti ve správě životního cyklu softwaru, které povedou k optimalizaci jejich současných nákladů na IT. A konečně, SoftwareONE využije investice, aby ještě více rozvíjela svou webovou platformu - Portál pro správu životního cyklu software (Software Lifecycle Portal), který pro její zákazníky představuje jednotný přístupový bod pro správu všech investic do software a cloudu po celém světě.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.