Aktuality -> IT Business - 19. 8. 2015

SoftwareONE spolupracuje se společností KKR

Společnost SoftwareONE oznámila partnerství s KKR, globální investiční firmou. KKR zvýší kapitál společnosti a získá 25% minoritní podíl ve společnosti. SoftwareONE poskytuje služby spojené s licencováním softwaru, jeho nákupem a správou, technologické poradenství a cloudové služby více než 25 000 společnostem ve 115 zemích po celém světě. SoftwareONE a KKR se zavázaly k dalšímu rozvoji podnikání, který zahrnuje zvýšení počtu zaměstnanců o 3 000 v příštích 3 - 4 letech.



Zákazníci mohou těžit z rostoucího kapitálu díky rozsáhlým investicím SoftwareONE do rozšiřování nabídky služeb napříč všemi technologickými platformami a do řešení správy softwarového portfolia (Software Portfolio Management). To zákazníkům SoftwareONE přinese vyšší transparentnost a nové možnosti ve správě životního cyklu softwaru, které povedou k optimalizaci jejich současných nákladů na IT. A konečně, SoftwareONE využije investice, aby ještě více rozvíjela svou webovou platformu - Portál pro správu životního cyklu software (Software Lifecycle Portal), který pro její zákazníky představuje jednotný přístupový bod pro správu všech investic do software a cloudu po celém světě.

 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.