- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 23. 11. 2005
Software pro analýzu diskusí na webu
Společnost IBM uvedla nové softwarové řešení, které umožňuje firmám zorientovat se v explozi informací ze vznikajících společenských vazeb na webu, získávat nové pohledy na pověst značek, na zákazníky, konkurenci a monitorovat veřejné mínění. Bujení blogů, zpravodajských kanálů, serverů s recenzemi zákazníků, diskusních skupin a článků denně publikovaných na webu vytvořilo fenomén, kdy se veřejné mínění o nějaké organizaci rozšíří po celém světě rychleji než kdy v minulosti.
Tyto zdroje obsahují zajímavé informace od spotřebitelů, odborníků a konkurentů, které mohou podniky analyzovat a využívat k přijímání lepších rozhodnutí o produktech, službách a obchodních strategiích. Aby IBM pomohlo klientům udržovat si v reálném čase přehled o komentářích a mínění o jejich firmách, uvádí nové softwarové řešení Public Image Monitoring Solution, které bylo vytvořeno ve spolupráci se společnostmi Nstein Technologies a Factiva. Umožňuje organizacím analyzovat a získávat informace z komentářů, sledovat problémy a informace související s jejich značkami. Tyto informace pak mohou zohledňovat ve svém podnikání a při přijímání podnikatelských rozhodnutí.


Tyto zdroje obsahují zajímavé informace od spotřebitelů, odborníků a konkurentů, které mohou podniky analyzovat a využívat k přijímání lepších rozhodnutí o produktech, službách a obchodních strategiích. Aby IBM pomohlo klientům udržovat si v reálném čase přehled o komentářích a mínění o jejich firmách, uvádí nové softwarové řešení Public Image Monitoring Solution, které bylo vytvořeno ve spolupráci se společnostmi Nstein Technologies a Factiva. Umožňuje organizacím analyzovat a získávat informace z komentářů, sledovat problémy a informace související s jejich značkami. Tyto informace pak mohou zohledňovat ve svém podnikání a při přijímání podnikatelských rozhodnutí.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |