facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 3. 4. 2018

Slovenská spořitelna rozšiřuje informační systém Depozitáře fondů

Společnost CTS TRADE IT začala ve Slovenské spořitelně implementovat modul systému CTS pro výkon funkce depozitáře fondů. Ten dohlíží na to, jestli jsou operace, které fondy provádějí, v souladu s platnou legislativou. Implementace CTS systému umožní kontrolovat majetek fondů a sledovat, zda je správně oceněný. Bude také vypočítávat a ověřovat pohledávky a závazky fondu, čistou hodnotu majetku fondu. V neposlední řadě bude také kontrolovat limity a struktury majetku fondů podle zákona i podle statutu fondu.



Pro pokrytí funkce depozitáře fondů systémem CTS se vedení Slovenské spořitelny rozhodlo i s přihlédnutím k dlouholetým pozitivním zkušenostem s produktem CTS v jiných agendách spořitelny.

„Mám radost, že si Slovenská spořitelna vybrala naše řešení pro depozitář fondů. Znamená to, že se CTS řešení v bance osvědčila – ať se jedná o zajištění distribučního procesu prodeje podílových fondů, tak nově i výkonu funkce Depozitáře fondů,” uvedla k projektu Zita Benešová, account delivery manager společnosti CTS TRADE IT a.s.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.