facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 5. 10. 2015

Slovenská spořitelna nasadila ochranu proti pokročilým kybernetickým hrozbám

ochrana datSlovenská spořitelna nasadila řešení Flowmon, aby získala detailní přehled o tom, co se děje v její datové síti. Bude tak moci efektivněji řešit bezpečnostní i provozní problémy ve své počítavé síti díky nasazení specializovaných Flowmon sond a centrálního kolektoru, který získává a analyzuje informace o síťovém provozu exportované z aktivních prvků.



„Nasazení nástroje pro monitoring počítačové sítě Slovenské spořitelny vzešlo z potřeby efektivněji řešit síťové problémy. Cílem bylo detekovat bezpečnostní události a anomálie, které mohou mít vliv na chod společnosti,“ komentuje projekt Roman Čupka, Flowmon Country Manager na Slovensku.

Nasazení řešení Flowmon samozřejmě předcházelo testování, ve kterých byl kladen důraz na informační bezpečnost, jak z pohledu legislativy, tak interních procesů. Flowmon při výběru vhodného řešení údajně uspěl díky tomu, že kromě behaviorální detekce útoků nabídl IT oddělení Slovenské spořitelny také detailní přehled o dění v síti a jednoduché prostředí pro správu.

Celé řešení je totiž vybavené speciálním rozšířením pro detekci anomálií v síti, které je integrované s interním SIEM systémem za účelem vytvoření jednotného místa sběru a vyhodnocování bezpečnostních incidentů.

„Naše sieťové oddelenie rieši na dennej báze desiatky úkonov týkajúcich sa bežnej správy IT infraštruktúry. Flowmon nám priniesol viditeľnosť na sieťovej úrovni, ktorá nám predtým chýbala. Vďaka integrácii do štandardného procesu riadenia bezpečnostných incidentov sme zvýšili našu schopnosť incidenty včas identifikovať a vhodne na ne reagovať,“ říká Ján Adamovský, CISO společnosti Slovenská sporiteľňa.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.