Aktuality -> IT Projekty - 28. 8. 2014

Slovenská Notářská komora využívá Google Apps

Společnost Netmail nasadila e-mailové řešení Google Apps v Notářské komoře Slovenské republiky. Řešení nyní využívá vedení komory, notáři na centrále a také na tři sta notářů na Slovensku. Centrála pro ně primárně zajišťuje emailové řešení, v budoucnu počítá s adopcí dalších Google Apps nástrojů.



Nasazení Google Apps v právní branži, která je tradičně citlivá na důvěrnost informací, je pro Netmail zajímavou referencí právě s ohledem na často diskutovanou problematiku bezpečnosti cloudových služeb. „Potřebovali jsme vyřešit primárně emailové řešení, kde jsme se potýkali s velkými problémy, nefunkčností a nespolehlivostí. Google Apps nabídli dobré služby, funkce a především dobrou cenu. To vše tvořilo dohromady finální rozhodnutí pustit se do spolupráce s Netmailem a implementovat Google Apps,“ komentoval implementaci Peter Varga, vedoucí IT oddělení Notářské komory.„Firmy a instituce oceňují především efektivní spolupráci v reálném čase, přístup odkudkoliv, úsporu nákladů za messaging nebo záruku dostupnosti,“ doplnil důvody nasazení Google Apps Bohuslav Dohnal, zakladatel a ředitel Netmailu.

 

Netmail je prvním premium enterprise partnerem Google pro nasazování Google Apps ve střední a východní Evropě a je jedním z pěti největších partnerů firmy v regionu EMEA. Podle vyjádření zástupců Netmailu mají o Google Apps zájem především firmy z finanční sféry, reklamní a mediální společnosti, vydavatelství nebo instituce veřejné správy.


 
  

- PR -

Slouží váš SIEM jak by měl?

Možná je čas přehodnotit vaši bezpečnostní architekturu


Týmy kybernetické bezpečnosti čelí stále většímu tlaku, když musí včas odhalovat hrozby a reagovat na ně v reálném čase – obzvlášť v době, kdy se doba setrvání ransomwaru v napadených systémech zkrátila z několika týdnů na pouhé dny.

  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.