facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 9. 2010

Skupina GTS sjednocuje název

GTS Novera se změní na GTS Czech

Všichni operátoři telekomunikační skupiny GTS Central Europe (GTS) budou od 1. října vystupovat pod sjednoceným názvem a používat jednotnou značku GTS. Společnost GTS Novera, celonárodní telekomunikační operátor, se tak k tomuto datu přejmenuje na GTS Czech. Tyto změny jsou posledním krokem k vytvoření jednotného telekomunikačního operátora a poskytovatele služeb datových center v celém regionu střední a východní Evropy. Hlavními důvody pro využívání jednotné značky GTS je snazší rozpoznání firmy zákazníky, posílení sjednocené nabídky služeb napříč jednotlivými zeměmi a úspora nákladů díky sdíleným marketingovým zdrojům.

Národní operátoři nyní ponesou názvy GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia a v Rumunsku pak zůstane současný název GTS Telecom, neboť lokální legislativa neumožňuje změnu jména na GTS Romania. Právní změna názvu společnosti GTS Novera proběhne 1. října tohoto roku. Rebranding byl uskutečněn s cílem podtrhnout jedinečná firemní řešení GTS napříč celým regionem. Změna rovněž pomůže redukovat marketingové náklady skupiny, což přispěje k celkové efektivitě.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.