Aktuality -> IT Business - 30. 9. 2010

Skupina GTS sjednocuje název

GTS Novera se změní na GTS Czech

Všichni operátoři telekomunikační skupiny GTS Central Europe (GTS) budou od 1. října vystupovat pod sjednoceným názvem a používat jednotnou značku GTS. Společnost GTS Novera, celonárodní telekomunikační operátor, se tak k tomuto datu přejmenuje na GTS Czech. Tyto změny jsou posledním krokem k vytvoření jednotného telekomunikačního operátora a poskytovatele služeb datových center v celém regionu střední a východní Evropy. Hlavními důvody pro využívání jednotné značky GTS je snazší rozpoznání firmy zákazníky, posílení sjednocené nabídky služeb napříč jednotlivými zeměmi a úspora nákladů díky sdíleným marketingovým zdrojům.

Národní operátoři nyní ponesou názvy GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia a v Rumunsku pak zůstane současný název GTS Telecom, neboť lokální legislativa neumožňuje změnu jména na GTS Romania. Právní změna názvu společnosti GTS Novera proběhne 1. října tohoto roku. Rebranding byl uskutečněn s cílem podtrhnout jedinečná firemní řešení GTS napříč celým regionem. Změna rovněž pomůže redukovat marketingové náklady skupiny, což přispěje k celkové efektivitě.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.