facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Škoda Auto nabízí zaměstnancům domů zdarma Microsoft Office

Škoda Auto je první českou společností, která využívá výhod programu Právo domácího použití. V rámci nově uzavřené licenční smlouvy mezi společnostmi Microsoft a Škoda Auto mohou zaměstnanci automobilky využívat aplikace sady Microsoft Office také na svých domácích počítačích. Program Právo domácího použití (Home Use Program – HUP) je k dispozici u několika licenčních programů společnosti Microsoft doplněných o službu Microsoft Software Assurance. Tuto službu využívá také společnost Škoda Auto.

Škoda Auto poskytuje svým zaměstnancům možnost bezplatně používat aplikace sady Microsoft Office v rámci zaměstnaneckých výhod. V průběhu měsíční nabídky si instalační média se sadou Microsoft Office Professional objednalo téměř tisíc zaměstnanců. Vzhledem k mezinárodnímu prostředí Škoda Auto si uživatelé mohli zvolit jazykovou verzi softwaru, která odpovídá jejich požadavkům. Program HUP je k dispozici také pro další velké zákazníky společnosti Microsoft. Celkový počet zaměstnanců v České republice, kteří takto mohou získat bezplatný přístup k sadě Microsoft Office, je odhadován na více než 70 000. Podrobnější informace o programu Právo domácího použití (HUP) naleznete na stránce http://www.microsoft.com/cze/licence/Programy/sa/produktivita/pravo_domaciho_pouziti.mspx.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.