facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Silvestr 2006 - opět ve znamení mobilů

t-mobile701.jpgProvoz v síti T-Mobile během posledního dne roku 2006 a první hodiny roku nového prokázal, že bez mobilu se při přáních k novému roku neobejdeme. Celkový provoz v síti T-Mobile se zvýšil o téměř 18 %. Počet uskutečněných hovorů meziročně stoupl o cca 8,3 %, nárůst SMS byl ještě vyšší - o 9,3 %. Vyšší provoz zaznamenalo i MMS centrum - počet multimediálních zpráv se meziročně zvýšil přibližně o 8 %, když MMS centrem prošlo téměř 117 tisíc MMS zpráv.

Celkem zákazníci T-Mobile odeslali ve sledovaném období (00:00 31.12. 2006 až 1:00 1.1. 2007 t.j. 25 hodin) cca 13,2 milionu SMS zpráv. Mezi půlnocí a jednou hodinou ranní odeslali přibližně 3,1 milionu SMS zpráv, o půlnoci to bylo 691 tisíc textovek. Hovorů bylo registrováno téměř 12,1 milionu, nejvíce jich bylo uskutečněno během první hodiny nového roku. Absolutní špičku zažila síť v 0:15 až 0:30, kdy proběhlo více než 2,4 milionu hovorů.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.