Silvestr 2006 - opět ve znamení mobilů

t-mobile701.jpgProvoz v síti T-Mobile během posledního dne roku 2006 a první hodiny roku nového prokázal, že bez mobilu se při přáních k novému roku neobejdeme. Celkový provoz v síti T-Mobile se zvýšil o téměř 18 %. Počet uskutečněných hovorů meziročně stoupl o cca 8,3 %, nárůst SMS byl ještě vyšší - o 9,3 %. Vyšší provoz zaznamenalo i MMS centrum - počet multimediálních zpráv se meziročně zvýšil přibližně o 8 %, když MMS centrem prošlo téměř 117 tisíc MMS zpráv.

Celkem zákazníci T-Mobile odeslali ve sledovaném období (00:00 31.12. 2006 až 1:00 1.1. 2007 t.j. 25 hodin) cca 13,2 milionu SMS zpráv. Mezi půlnocí a jednou hodinou ranní odeslali přibližně 3,1 milionu SMS zpráv, o půlnoci to bylo 691 tisíc textovek. Hovorů bylo registrováno téměř 12,1 milionu, nejvíce jich bylo uskutečněno během první hodiny nového roku. Absolutní špičku zažila síť v 0:15 až 0:30, kdy proběhlo více než 2,4 milionu hovorů.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.