- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT společnost - 20. 1. 2012
Seminář o A/B testování webů
Ve středu 22. února 2012 od 18 hodin se v pražské restauraci Austria (Štefánikova 18/25, Praha 5) uskuteční bezplatný seminář v rámci cyklu Web Analytics Wednesday (WAW) zaměřený na A/B testování webů. Seminář pořádá společnost Optimics a je otevřen všem zájemcům o problematiku zlepšování výkonnosti webu a o webovou analytiku.


Testováním svých webů se i v Česku zabývá stále více firem, protože vědí, že výkonnost webu má stále výraznější vliv na celou jejich obchodní úspěšnost. Ty odvážnější zaměstnávají vlastní specialisty a testování u nich není jen nahodilé, ale stalo se pravidelným procesem. Na WAWu bude představeno testování v praxi, budou předvedeny zajímavé příklady testů ze světa i z vlastní zkušenosti, vysvětleny hypotézy, které vyšly, nebo naopak nevyšly a proč.
Aktuální počet účastníků je omezen, proto v případě zájmu co nejdříve využijte registrační formulář na centrálních stránkách Web Analytics Wednesday. Pokud se chcete zaregistrovat, klikněte na odkaz Sign up now to attend this event! K registraci postačí e-mailová adresa.
Jak A/B testování probíhá a jaké jsou jeho přínosy?
A/B testování je poměrně nový přístup sloužící k dlouhodobému zvyšování výkonnosti webu (konverzní poměr, průměrná výše objednávky). Umožňuje učit se přímo v praxi na reálných návštěvnících – poznávat jejich potřeby a zkoušet různé možnosti, jak je přesvědčit. Nejedná se tedy o žádný laboratorní výzkum, ale o reálná data o reálných lidech. Kdo by měl lépe posoudit úspěšnost vašich marketingových a obchodních konceptů než zákazníci, kteří stejně vždy na konci rozhodnou o jejich úspěšnosti na trhu?
Základem pro A/B testování je vytvořit dvě varianty téže stránky – např. stránky s produktem, stránky s objednávkovým formulářem nebo úvodní stránky. Obě varianty se více nebo méně liší: obsahují odlišné nadpisy, texty, obrázky, tlačítka. Pomocí nástroje pro A/B testování (například bezplatný Google Website Optimizer) zajistíte, že polovina návštěvníků webu uvidí při své návštěvě variantu A testované stránky, druhá polovina pak uvidí variantu B. Nástroj se navíc postará o to, že jeden návštěvník vidí vždy tu samou variantu, žádného testování si tedy nevšimne.
Cílem je zjistit, které z variant povede k lepším efektům (např. větší prodeje nebo cokoliv jiného, co si dáváte na svém webu za cíl). Jakmile tedy navštíví váš web dostatečné množství lidí, aby se daly z testu udělat statistické závěry, budete z nástroje pro A/B testování hned vědět, která skupina byla pro vás výnosnější, a tedy která varianta je lepší z pohledu prodeje. Úspěšnější variantu nasadíte na web a užíváte si takto zlepšených výsledků.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |