google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT Projekty - 20. 3. 2017 14:25

Sberbank CZ nabídne internetové a mobilní bankovnictví na platformě Asseco CE

mobilní bankovnictví, AssecoSberbank CZ se snaží modernizovat v duchu digitální transformace. Momentálně pracuje na budování nové platformy online služeb. Prvním krokem k digitální transformaci banky je nové internetové a mobilní bankovnictví, jehož spuštění se plánuje do konce tohoto roku. Celkové řešení bude na základě vícekanálových principů postaveno na platformě Asseco Customer Banking Platform (CBP), která je součástí Asseco Omnichannel Solution. Součástí projektu je také implementace produktů Asseco SEZAM a Asseco Notification Center pro řešení oblasti bezpečnosti a notifikací. Výsledné řešení tak klientům banky nabídne celou řadu nových funkcí a služeb.



Pro banky je dnes hlavním kritériem úspěchu adaptace na změny chování zákazníků a inovace digitálních služeb. Propagace, komunikace i obsluha klienta přechází stále více do digitálních kanálů a klienti očekávají nekomplikovaný přechod mezi jednotlivými formami komunikace s bankou. Že nejde jen o hypotézu, potvrdil i výzkum spokojenosti zákazníků. Podle výsledků dotazování je internetové a mobilní bankovnictví klíčovým faktorem pro výběr banky, což byl také jeden z důvodů, proč Sberbank CZ začala vylepšovat online služby. 

Responsivní design nové platformy internetového a mobilního bankovnictví
Responsivní design nové platformy internetového a mobilního bankovnictví zaručí, že zobrazení stránky bude optimalizováno pro všechny typy zařízení.


Podle Karla Soukeníka, člena představenstva Sberbank CZ, do jehož působnosti spadá IT, je přizpůsobení se aktuálním trendům nevyhnutelným krokem pro každou instituci, která se dnes chce udržet na přední pozici:

„Pokud banka neumožní klientům ovládat své finance kdykoliv a kdekoliv – 24 hodin denně a z jakéhokoliv zařízení, umožňujícího přístup na internet, zákazníky navyklé na „online život“ si nikdy nezíská. Nové internetové a mobilní bankovnictví je přitom jen jeden dílek z celkové mozaiky. Abychom naplnili očekávání, musíme zároveň změnit pohled na IT architekturu. Vystavět jí kolem databází a informací, nikoliv kolem tradičních velkých, neflexibilních core systémů,“ vysvětluje Soukeník význam a potřebu digitální proměny.

„Uživatelský prožitek klientů, neboli tzv. User Experience, je jedním ze zásadních spouštěcích mechanismů transformace bank. Nemalou měrou rozhoduje, zda bude banka úspěšná či nikoliv. Jedním z klíčových problémů této oblasti je, jakým způsobem vizualizovat obrovské množství informací, které systémy dokáží zpracovat. Důležité je proto poskytnout lidem data přehledně, ukázat jim takové množství informací, které v danou chvíli musí vidět a poskytnout jim takovou možnost manipulace s daty, jakou právě potřebují,“ uvedl k cílům projektu obchodní ředitel společnosti Asseco Central Europe, Martin Koníček.
 


 
  

- Inzerce -

Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems

IT Systems 3/2017V aktuálním vydání časopisu IT Systems přinášíme opět pestrou nabídku článků z oblasti IT řešení pro podniky a organizace z různých oborů. Největší pozornost jsme tentokrát věnovali IT řešením ve finančních organizacích a veřejném sektoru, problematice CRM a řízení projektů. Seznámíme vás se s technikou User Story Mapping a nabídneme první díl seriálu Jak dovést IT projekty do zdárného konce.

  

- Inzerce -

Technology Day 2017 - platforma pro sdílení zkušeností na poli IT Service Managementu

Konference ATDKonference ATD je tradiční platformou pro sdílení zkušeností na poli IT Service Managementu a také v oblasti Enterprise Service Managementu. Také letos zde vystoupí IT manažeři významných českých společností se svými zkušenostmi v uvedených oblastech. Budou se řešit aktuální výzvy nejen v řízení IT, ale také v oblasti dodávání vnitropodnikových služeb.

Sefira
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál
Časopis IT Systems
IT Systems 3/
IT Systems 1-2/
IT Systems 12/
IT Systems 11/
Oborové a tematické přílohy
příloha #1 3/
příloha #1 1-2/
příloha #1 11/
příloha #1 10/