- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
SAS Digital Marketing v DIRECT Pojišťovně

DIRECT Pojišťovna si pro nasazení informačního systému zvolila společnost SAS. V současné době probíhá implementace několika řešení a nástrojů. Pro analýzu zákaznických dat a data mining se DIRECT Pojišťovna rozhodla využít řešení SAS Enterprise Miner, které umožňuje zpracovávat dostupná zákaznická data v hodnotné a dále využitelné informace. Díky tomuto nástroji na analýzu zákaznických dat může pojišťovna lépe cílit jak na nové zákazníky, tak využít benefitů řešení pro zákazníky stávající. SAS Enterprise Miner umožňuje zaměstnancům DIRECT Pojišťovny segmentovat zákazníky nebo vyvíjet prediktivní modely za použití široké řady nástrojů – rozhodovací stromy, regresní modely či neuronové sítě a porovnávat a interpretovat komplexní modely.

Na řešení SAS Enterprise Miner navazuje SAS Campaign Management. Díky campaign managementu pro řízení kampaní lze jednoduše zvýšit prodeje prostřednictvím řízené komunikace se zákazníkem. Umožňuje automatizovat přímou komunikaci jak na potenciální, tak na stávající zákazníky do všech komunikačních kanálů (direct mail, call centrum atd.). Každý kontakt se zákazníkem je automaticky zaznamenán, výsledek změřen a opět vyhodnocen pro další komunikaci.
Komponenta SAS Digital Marketing je prvkem, který v nasazených řešeních ve společnosti DIRECT Pojišťovny hraje důležitou roli. Do budoucna nabízí širokou škálu multimédií, kterou lze využít pro efektivní marketingové kampaně – e-mail, SMS nebo MMS, a to vše jak jednotlivě, tak v rámci multikanálové komunikace.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce










