facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 22. 9. 2010

SAS Digital Marketing v DIRECT Pojišťovně

DIRECT Pojišťovna si pro nasazení informačního systému zvolila společnost SAS. V současné době probíhá implementace několika řešení a nástrojů. Pro analýzu zákaznických dat a data mining se DIRECT Pojišťovna rozhodla využít řešení SAS Enterprise Miner, které umožňuje zpracovávat dostupná zákaznická data v hodnotné a dále využitelné informace. Díky tomuto nástroji na analýzu zákaznických dat může pojišťovna lépe cílit jak na nové zákazníky, tak využít benefitů řešení pro zákazníky stávající. SAS Enterprise Miner umožňuje zaměstnancům DIRECT Pojišťovny segmentovat zákazníky nebo vyvíjet prediktivní modely za použití široké řady nástrojů – rozhodovací stromy, regresní modely či neuronové sítě a porovnávat a interpretovat komplexní modely.



Na řešení SAS Enterprise Miner navazuje SAS Campaign Management. Díky campaign managementu pro řízení kampaní lze jednoduše zvýšit prodeje prostřednictvím řízené komunikace se zákazníkem. Umožňuje automatizovat přímou komunikaci jak na potenciální, tak na stávající zákazníky do všech komunikačních kanálů (direct mail, call centrum atd.). Každý kontakt se zákazníkem je automaticky zaznamenán, výsledek změřen a opět vyhodnocen pro další komunikaci.

 

Komponenta SAS Digital Marketing je prvkem, který v nasazených řešeních ve společnosti DIRECT Pojišťovny hraje důležitou roli. Do budoucna nabízí širokou škálu multimédií, kterou lze využít pro efektivní marketingové kampaně – e-mail, SMS nebo MMS, a to vše jak jednotlivě, tak v rámci multikanálové komunikace.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.