SAS chce pomáhat firmám využít potenciál analýzy dat

SASSpolečnost SAS uvedla řešení SAS ModelOps, které zahrnuje software SAS Model Manager a související poradenské služby. Cílem nové nabídky SASu je pomoci firmám lépe využít potenciál analýzy dat a překonat těžkosti v zavádění nových technologií.



Cílem SAS ModelOps je pomáhat organizacím v celém životním cyklu analytiky – od automatizovaného vývoje modelu, přes jeho zaškolení, až po jeho nasazení do praxe. „Řešení SAS ModelOps je vyvinuté na základě našich letitých zkušeností s nasazováním analytiky do provozu. Součástí řešení jsou individuální poradenské služby a případně software umožňující nasazení a provozování umělé inteligence na bázi SAS i open source v business procesech společnosti,“ říká Petr Šlajchrt, Country Sales Director z české pobočky společnosti SAS.

SAS věří v obrovský potenciál nového řešení a opírá se přitom o následující čísla. Podle společnosti McKinsey se celková roční hodnota vygenerovaná umělou inteligencí, machine learningem a pokročilou analytikou pohybuje mezi 9,5 až 15,4 biliónů dolarů. Ovšem většina firem si na přínosy nových technologií nesáhne. Celých 65 % firem totiž bojuje s implementací a následným spuštěním nových řešení. „Neschopnost uvést analytiku do praxe je jedním z největších problémů napříč průmyslovými odvětvími,“ potvrzuje Dan Vesset, viceprezident skupiny pro analytiku a správu informací ze společnosti IDC.

„Potenciál analytických modelů je opravdu velký. Dokážou odhalit podvody s platebními kartami, vyhodnocují rizika v bankovnictví, zlepšují přesnost v marketingu a také identifikují nadějné léčebné postupy a pomáhají zpracovávat obsáhlé klinické studie,“ vyjmenovává jen zlomek využití analytiky Jim Goodnight, generální ředitel společnosti SAS.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.