- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
SAS chce pomáhat firmám využít potenciál analýzy dat
Společnost SAS uvedla řešení SAS ModelOps, které zahrnuje software SAS Model Manager a související poradenské služby. Cílem nové nabídky SASu je pomoci firmám lépe využít potenciál analýzy dat a překonat těžkosti v zavádění nových technologií.


Cílem SAS ModelOps je pomáhat organizacím v celém životním cyklu analytiky – od automatizovaného vývoje modelu, přes jeho zaškolení, až po jeho nasazení do praxe. „Řešení SAS ModelOps je vyvinuté na základě našich letitých zkušeností s nasazováním analytiky do provozu. Součástí řešení jsou individuální poradenské služby a případně software umožňující nasazení a provozování umělé inteligence na bázi SAS i open source v business procesech společnosti,“ říká Petr Šlajchrt, Country Sales Director z české pobočky společnosti SAS.
SAS věří v obrovský potenciál nového řešení a opírá se přitom o následující čísla. Podle společnosti McKinsey se celková roční hodnota vygenerovaná umělou inteligencí, machine learningem a pokročilou analytikou pohybuje mezi 9,5 až 15,4 biliónů dolarů. Ovšem většina firem si na přínosy nových technologií nesáhne. Celých 65 % firem totiž bojuje s implementací a následným spuštěním nových řešení. „Neschopnost uvést analytiku do praxe je jedním z největších problémů napříč průmyslovými odvětvími,“ potvrzuje Dan Vesset, viceprezident skupiny pro analytiku a správu informací ze společnosti IDC.
„Potenciál analytických modelů je opravdu velký. Dokážou odhalit podvody s platebními kartami, vyhodnocují rizika v bankovnictví, zlepšují přesnost v marketingu a také identifikují nadějné léčebné postupy a pomáhají zpracovávat obsáhlé klinické studie,“ vyjmenovává jen zlomek využití analytiky Jim Goodnight, generální ředitel společnosti SAS.
Formulář pro přidání akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |