facebook

SAS chce pomáhat firmám využít potenciál analýzy dat

SASSpolečnost SAS uvedla řešení SAS ModelOps, které zahrnuje software SAS Model Manager a související poradenské služby. Cílem nové nabídky SASu je pomoci firmám lépe využít potenciál analýzy dat a překonat těžkosti v zavádění nových technologií.



Cílem SAS ModelOps je pomáhat organizacím v celém životním cyklu analytiky – od automatizovaného vývoje modelu, přes jeho zaškolení, až po jeho nasazení do praxe. „Řešení SAS ModelOps je vyvinuté na základě našich letitých zkušeností s nasazováním analytiky do provozu. Součástí řešení jsou individuální poradenské služby a případně software umožňující nasazení a provozování umělé inteligence na bázi SAS i open source v business procesech společnosti,“ říká Petr Šlajchrt, Country Sales Director z české pobočky společnosti SAS.

SAS věří v obrovský potenciál nového řešení a opírá se přitom o následující čísla. Podle společnosti McKinsey se celková roční hodnota vygenerovaná umělou inteligencí, machine learningem a pokročilou analytikou pohybuje mezi 9,5 až 15,4 biliónů dolarů. Ovšem většina firem si na přínosy nových technologií nesáhne. Celých 65 % firem totiž bojuje s implementací a následným spuštěním nových řešení. „Neschopnost uvést analytiku do praxe je jedním z největších problémů napříč průmyslovými odvětvími,“ potvrzuje Dan Vesset, viceprezident skupiny pro analytiku a správu informací ze společnosti IDC.

„Potenciál analytických modelů je opravdu velký. Dokážou odhalit podvody s platebními kartami, vyhodnocují rizika v bankovnictví, zlepšují přesnost v marketingu a také identifikují nadějné léčebné postupy a pomáhají zpracovávat obsáhlé klinické studie,“ vyjmenovává jen zlomek využití analytiky Jim Goodnight, generální ředitel společnosti SAS.


 
EDU Trainings IT školení
  

- Inzerce -

Pomáháme zákazníkům ochránit jejich data

říká Igor Cejkovský, produktový manažer Synology


Igor CejovskySpolečnost Synology patří celosvětově mezi lídry na trhu síťových úložišť a snaží se prosadit také nabídkou routerů a dalších síťových zařízení. Jak se této značce daří na našem trhu a jaké novinky připravuje na další rok, jsme se zeptali pana Igora Cejkovského, který působí ve společnosti Synology na pozici produktového manažera.

  

- Inzerce -

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky

GenesysTechnologický svět míří do cloudu a péče. Výjimkou nejsou ani technologie call center, které se z tradičních „on-premise“ řešení transformují do moderních cloudových kontaktních center. Proč se přesun do cloudu vyplácí?