SAP představil produktové novinky a rozvoj partnerství s IBM a Googlem

SAPPHIRE NOWNa své každoroční konferenci SAPPHIRE NOW, která probíhala od 16. do 18. května v americkém Orlandu, představil SAP hned několik produktových novinek včetně rozšíření portfolia SAP Leonardo, inovovaného řešení SAP S/4HANA Cloud 1705 a rozvoj spolupráce s IBM a Googlem.



Portfolio řešení SAP Leonardo zaměřené na internet věcí propojuje v nové verzi strojové učení, internet věcí, big data, blockchain a analytiku s  metodologií Design Thinking. Vzniká tak komplexní digitální systém pro vývoj IoT aplikací. Současně byla oznámena spolupráce SAP Ariba a IBM na vývoji aplikací pro digitální obchodování právě s využitím portfolia SAP Leonardo a platformy umělé inteligence IBM Watson.

Rozšířeno bude také již v březnu oznámené strategické partnerství společností SAP a Google, a to o certifikaci technologie SAP NetWeaver na Google Cloud Platform (GCP). Zákazníci tak budou moci nasadit platformu SAP S/4HANA a aplikaci SAP Business Warehouse na GCP. Google a SAP také vyhlásily soutěž Intelligent App Challenge pro partnery vyvíjející inteligentní aplikace za využití expresní edice SAP HANA na GCP.

Oznámeno bylo také inovované řešení SAP S/4HANA Cloud 1705, které nabízí výrazné zrychlení finančních operací včetně finanční konsolidace, nástroj SAP S/4HANA Cloud for Finance pro integraci úvěrů a add-on integrace digitálních plateb. Řešení dále přináší správu zásob a řízení dodavatelů umožňující výrobu založenou na poptávce, integraci systémů třetích stran včetně objednávek a další novinky.

SAP také rozšiřuje spolupráci s Ariannou Huffington a její iniciativou Thrive Global, jejímž cílem je eliminovat stres a syndrom vyhoření na pracovišti. Tím podle průzkumů trpí až 70 % zaměstnanců. Řešení SAP SuccessFactors HCM Suite proto bude za pomoci strojového učení a analytik pomáhat s rozvojem zdravého pracovního prostředí a s vyhodnocováním jeho dopadu na celkovou produktivitu organizace.
 


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.