SAP a Microsoft oznamují první společný produkt

Společnosti SAP a Microsoft dnes ohlásily, že společně vyvíjejí a plánují nabízet nový produkt s kódovým jménem „Mendocino“, který pomůže podnikům získat konkurenční výhodu prostřednictvím převratného způsobu, jakým firemní uživatelé přistupují, analyzují a využívají podniková data ke svému rozhodování. „Mendocino“ propojí procesní funkcionalitu SAP přímo s aplikacemi Microsoft Office. Uživatelé tohoto produktu, který bude vyvíjen společně oběma firmami, se budou moci spolehnout na důvěrně známé prostředí Microsoft Office a přitom mít přístup k nejlepším podnikovým procesům a informacím v rámci řešení SAP. Toto oznámení bylo vydáno na SAPPHIRE '05, mezinárodní zákaznické konferenci organizované společností SAP v dánské Kodani ve dnech 26.-28. dubna.

Cílem nového produktu je zvýšit efektivitu pracovníků, kteří se spoléhají na Microsoft Office jako na své primární pracovní prostředí. „Mendocino“ propojí kancelářské produkty Office a podnikový software SAP, a tak pomůže vyhnout se časovým prostojům a úsilí při hledání důležitých informací, eliminovat vícenásobné zjišťování stejných informací a omezit potřebu školení na různé specifické systémy. Nový produkt bude všeobecně dostupný v roce 2006, vybraní zákazníci k němu budou mít přístup již ve čtvrtém čtvrtletí 2005.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.