- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Salesforce vylepšuje platformu Work.com s ohledem na častější hybridní režim práce
Společnost Salesforce oznámila rozšíření své platformy Work.com pro řízení vztahů se zákazníky. Novinky reagují na stále více rozšířený hybridní model práce a týkají se modulu Work.com Wellbeing pro zlepšování pocitu pohody zaměstnanců, modulu Work.com Talent pro rychlejší vzdělávání i profesionální růst a nové služby Employee Service zahrnující automaty podporující zvyšování produktivity a samoobslužnost.


Novinky jsou postavené na stávajících produktech platformy Work.com, včetně Employee Workspace – digitální plochy, odkud mohou zaměstnanci snadno přistupovat k pracovním zdrojům a aplikacím; Employee Concierge – inteligentní technické podpory, kde mohou zaměstnanci snadno a rychle najít odpovědi na své otázky; a IT Service Center, servisního centra, které pomáhá IT týmům řešit problémy rychleji.
Podle Salesforce dnes většina zaměstnanců oceňuje flexibilitu hybridního způsobu práce, nicméně lidé pracující čistě vzdáleně se mohou cítit izolovaní a někdy mají i ztížený karierní růst nebo dostupnost firemních zdrojů. Proto je tak důležité začít využívat technologie, které umožňují překlenout propast mezi oběma formami práce tak, aby měli všichni zaměstnanci stejné podmínky. Využívání efektivních technologií navíc vede k menší fluktuaci.
Nástroj Work.com Wellbeing je proto navržený s cílem pomoci zaměstnancům porozumět fyzickému, emočnímu, sociálnímu, finančnímu i profesionálnímu pocitu pohody. A také tyto pocity dle možností zlepšovat. Zaměstnanci mohou během pracovní doby pomocí aplikace Employee Workspace důvěrně kontrolovat své zdraví nebo osobní plány. Na základě odpovědí jim bot Wellbeing poskytuje odpovídající informace, jako jsou rady, jak snížit stres nebo jak se spojit s finančním poradcem.
Obdobně jde o užitečný nástroj i pro vedoucí pracovníky, kteří mohou snadno získat poznatky založené na datech a použít je k identifikaci trendů mezi zaměstnanci i k celkovému zlepšení spokojenosti jednotlivých osob. Například při zjištěném prudkém nárůstu pocitu stresu může vedení podniknout příslušná opatření pro jeho snížení – mj. lépe vyvážit pracovní a soukromý život nebo redukovat počet porad a schůzek. Společnost Salesforce navíc spolupracuje s předními wellness experty – partnerský obsah bude dostupný prostřednictvím portálu Salesforce AppExchange.
Druhou novinkou je nástroj Work.com Talent, díky které získají zaměstnanci jednotný pohled na své dovednosti, rozvojové cíle i možný kariérní růst. Nástroj poskytuje personalizované kariérní poradenství – například doporučení naučit se konkrétní problematiku ze zdarma dostupné e-learningové platformy Salesforce Trailhead. Manažeři a personalisté mohou snadno získat informace o pracovnících – například v rámci organizace identifikovat osoby, které mají dovednosti pro realizaci nového projektu nebo k přechodu na novou pracovní pozici. Vzdělávání i dostupnost informací jsou jedním ze základních předpokladů úspěchu, a tedy i spokojenosti zaměstnanců.
Nové služby Employee Service zvyšují schopnost zaměstnanců vyřizovat si sami své požadavky. Mezi tyto služby patří:
- HR Service Center, která zjednodušuje složité a různorodé HR procesy, jako je přijímání nových zaměstnanců nebo vyřizování krátkodobých dovolených, do jednoho integrovaného prostředí. Personalisté v nové službě spravují požadavky zaměstnanců prostřednictvím specializované servisní konzole a využívají k tomu i doporučení založená na umělé inteligenci. Řešení řady požadavků je navíc plně automatizováno.
- Service Catalog, která zaměstnancům přehledně nabízí katalog firemních produktů a služeb. Zaměstnanci si tak snadno mohou vyžádat například nový notebook nebo opravu mobilního zařízení. Nová služba umožňuje automatizovat tradiční požadavky zaměstnanců napříč všemi odděleními a ušetřit tak drahocenný čas.
- Employee Concierge Bots, tedy chatboty postavené na umělé inteligenci, díky kterým mohou zaměstnanci získávat rychle odpovědi na své otázky – v průběhu konverzace boty zobrazují odkazy na relevantní informace.
Služby HR Service Center a Employee Concierge Bots by měly být dostupné v červenci 2021. Work.com Wellbeing, Work.com Talent a Service Catalog by měly být dostupné od listopadu 2021.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |