facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 12. 7. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Salesforce vylepšuje platformu Work.com s ohledem na častější hybridní režim práce

Společnost Salesforce oznámila rozšíření své platformy Work.com pro řízení vztahů se zákazníky. Novinky reagují na stále více rozšířený hybridní model práce a týkají se modulu Work.com Wellbeing pro zlepšování pocitu pohody zaměstnanců, modulu Work.com Talent pro rychlejší vzdělávání i profesionální růst a nové služby Employee Service zahrnující automaty podporující zvyšování produktivity a samoobslužnost.



Novinky jsou postavené na stávajících produktech platformy Work.com, včetně Employee Workspace – digitální plochy, odkud mohou zaměstnanci snadno přistupovat k pracovním zdrojům a aplikacím; Employee Concierge – inteligentní technické podpory, kde mohou zaměstnanci snadno a rychle najít odpovědi na své otázky; a IT Service Center, servisního centra, které pomáhá IT týmům řešit problémy rychleji.

Work.com

Podle Salesforce dnes většina zaměstnanců oceňuje flexibilitu hybridního způsobu práce, nicméně lidé pracující čistě vzdáleně se mohou cítit izolovaní a někdy mají i ztížený karierní růst nebo dostupnost firemních zdrojů. Proto je tak důležité začít využívat technologie, které umožňují překlenout propast mezi oběma formami práce tak, aby měli všichni zaměstnanci stejné podmínky. Využívání efektivních technologií navíc vede k menší fluktuaci.

Nástroj Work.com Wellbeing je proto navržený s cílem pomoci zaměstnancům porozumět fyzickému, emočnímu, sociálnímu, finančnímu i profesionálnímu pocitu pohody. A také tyto pocity dle možností zlepšovat. Zaměstnanci mohou během pracovní doby pomocí aplikace Employee Workspace důvěrně kontrolovat své zdraví nebo osobní plány. Na základě odpovědí jim bot Wellbeing poskytuje odpovídající informace, jako jsou rady, jak snížit stres nebo jak se spojit s finančním poradcem.

Work.com Wellbeing

Obdobně jde o užitečný nástroj i pro vedoucí pracovníky, kteří mohou snadno získat poznatky založené na datech a použít je k identifikaci trendů mezi zaměstnanci i k celkovému zlepšení spokojenosti jednotlivých osob. Například při zjištěném prudkém nárůstu pocitu stresu může vedení podniknout příslušná opatření pro jeho snížení – mj. lépe vyvážit pracovní a soukromý život nebo redukovat počet porad a schůzek. Společnost Salesforce navíc spolupracuje s předními wellness experty – partnerský obsah bude dostupný prostřednictvím portálu Salesforce AppExchange.

Work.com

Druhou novinkou je nástroj Work.com Talent, díky které získají zaměstnanci jednotný pohled na své dovednosti, rozvojové cíle i možný kariérní růst. Nástroj poskytuje personalizované kariérní poradenství – například doporučení naučit se konkrétní problematiku ze zdarma dostupné e-learningové platformy Salesforce Trailhead. Manažeři a personalisté mohou snadno získat informace o pracovnících – například v rámci organizace identifikovat osoby, které mají dovednosti pro realizaci nového projektu nebo k přechodu na novou pracovní pozici. Vzdělávání i dostupnost informací jsou jedním ze základních předpokladů úspěchu, a tedy i spokojenosti zaměstnanců.

Work.com Talent

Nové služby Employee Service zvyšují schopnost zaměstnanců vyřizovat si sami své požadavky. Mezi tyto služby patří:

  • HR Service Center, která zjednodušuje složité a různorodé HR procesy, jako je přijímání nových zaměstnanců nebo vyřizování krátkodobých dovolených, do jednoho integrovaného prostředí. Personalisté v nové službě spravují požadavky zaměstnanců prostřednictvím specializované servisní konzole a využívají k tomu i doporučení založená na umělé inteligenci. Řešení řady požadavků je navíc plně automatizováno.
  • Service Catalog, která zaměstnancům přehledně nabízí katalog firemních produktů a služeb. Zaměstnanci si tak snadno mohou vyžádat například nový notebook nebo opravu mobilního zařízení. Nová služba umožňuje automatizovat tradiční požadavky zaměstnanců napříč všemi odděleními a ušetřit tak drahocenný čas.
  • Employee Concierge Bots, tedy chatboty postavené na umělé inteligenci, díky kterým mohou zaměstnanci získávat rychle odpovědi na své otázky – v průběhu konverzace boty zobrazují odkazy na relevantní informace.

Služby HR Service Center a Employee Concierge Bots by měly být dostupné v červenci 2021. Work.com Wellbeing, Work.com Talent a Service Catalog by měly být dostupné od listopadu 2021.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.