Aktuality -> IT Projekty - 25. 6. 2015

SAD Žilina sbírá údaje o stavu vozidel pomocí aplikace SOFTIP FORMS

Slovenská autobusová doprava Žilina se rozhodla pro elektronický sběr údajů o stavu vozidel, vzniklých pojistných událostech či spotřebě energií, který zajistí jejich přesnost, aktuálnost a umožní řešení vzniklých problémů okamžitě po jejich identifikaci. Zvolila si na to řešení vyvinuté na bázi komplexního informačního systému SOFTIP PROFIT PLUS pod názvem SOFTIP FORMS. To slouží ke sběru a vyhodnocování dat z terénu. Aplikace umožňuje nejen kontrolu, ale i evidenci a analýzu různých druhů událostí, které byly dříve evidovány hlavně v excelovských tabulkách.



Sběr údajů v terénu zabezpečuje webové aplikace, která je součástí řešení SOFTIP FORMS na zařízeních Ipad mini. Díky tomu je společnost schopná provádět pravidelnou kontrolu stavu autobusů a evidovat jejich ranní výjezdy, což slouží k hledání slabých míst způsobujících opakované problémy. V případě pojistné události je tato evidována od jejího vzniku, přes vyčíslení škody až po komunikaci s pojišťovnou.

 

Společnost využívá nové řešení i na kontrolu zhruba 1 200 označníků zastávek, které má v regionu své působnosti, jakož i na odepisování stavů měřičů energií (elektroměry, plynoměry, vodoměry apod.). V blízké budoucnosti plánuje jeho nasazení na evidenci připomínek a stížností, kontroly autobusových stanic apod.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.