Aktuality -> IT Projekty - 25. 6. 2015

SAD Žilina sbírá údaje o stavu vozidel pomocí aplikace SOFTIP FORMS

Slovenská autobusová doprava Žilina se rozhodla pro elektronický sběr údajů o stavu vozidel, vzniklých pojistných událostech či spotřebě energií, který zajistí jejich přesnost, aktuálnost a umožní řešení vzniklých problémů okamžitě po jejich identifikaci. Zvolila si na to řešení vyvinuté na bázi komplexního informačního systému SOFTIP PROFIT PLUS pod názvem SOFTIP FORMS. To slouží ke sběru a vyhodnocování dat z terénu. Aplikace umožňuje nejen kontrolu, ale i evidenci a analýzu různých druhů událostí, které byly dříve evidovány hlavně v excelovských tabulkách.



Sběr údajů v terénu zabezpečuje webové aplikace, která je součástí řešení SOFTIP FORMS na zařízeních Ipad mini. Díky tomu je společnost schopná provádět pravidelnou kontrolu stavu autobusů a evidovat jejich ranní výjezdy, což slouží k hledání slabých míst způsobujících opakované problémy. V případě pojistné události je tato evidována od jejího vzniku, přes vyčíslení škody až po komunikaci s pojišťovnou.

 

Společnost využívá nové řešení i na kontrolu zhruba 1 200 označníků zastávek, které má v regionu své působnosti, jakož i na odepisování stavů měřičů energií (elektroměry, plynoměry, vodoměry apod.). V blízké budoucnosti plánuje jeho nasazení na evidenci připomínek a stížností, kontroly autobusových stanic apod.


 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.