- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
SAD Žilina sbírá údaje o stavu vozidel pomocí aplikace SOFTIP FORMS
Slovenská autobusová doprava Žilina se rozhodla pro elektronický sběr údajů o stavu vozidel, vzniklých pojistných událostech či spotřebě energií, který zajistí jejich přesnost, aktuálnost a umožní řešení vzniklých problémů okamžitě po jejich identifikaci. Zvolila si na to řešení vyvinuté na bázi komplexního informačního systému SOFTIP PROFIT PLUS pod názvem SOFTIP FORMS. To slouží ke sběru a vyhodnocování dat z terénu. Aplikace umožňuje nejen kontrolu, ale i evidenci a analýzu různých druhů událostí, které byly dříve evidovány hlavně v excelovských tabulkách.

Sběr údajů v terénu zabezpečuje webové aplikace, která je součástí řešení SOFTIP FORMS na zařízeních Ipad mini. Díky tomu je společnost schopná provádět pravidelnou kontrolu stavu autobusů a evidovat jejich ranní výjezdy, což slouží k hledání slabých míst způsobujících opakované problémy. V případě pojistné události je tato evidována od jejího vzniku, přes vyčíslení škody až po komunikaci s pojišťovnou.
Společnost využívá nové řešení i na kontrolu zhruba 1 200 označníků zastávek, které má v regionu své působnosti, jakož i na odepisování stavů měřičů energií (elektroměry, plynoměry, vodoměry apod.). V blízké budoucnosti plánuje jeho nasazení na evidenci připomínek a stížností, kontroly autobusových stanic apod.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









