Sabris nově nabízí službu testování software

testovani200.jpgSpolečnost Sabris rozšířila své služby o oblast outsourcingového testování software. Takzvané Testing Services, pokrývají kompletní testovací procesy, od sestavení testovacího plánu a přípravy testovacího prostředí, přes provedení testů všech funkcionalit, až po souhrnný report s výsledky a popisem nalezených chyb

Společnost tím chce oslovit firmy, které nechtějí nebo nemohou realizovat testovací procesy vlastními silami. Podle tiskové zprávy společnosti získá zákazník nejen odborné testery, ale i garanci nezávislosti při provádění testů a včasné a přehledné výstupy přizpůsobené individuálním potřebám, včetně přesné kategorizace chyb.

Testování se bude uskutečňovat přímo v sídle klienta, který bude mít na výběr několik druhů testů. Sabris chce nabízet test uživatelského rozhranní, unit testy pro otestování komponent a jimi poskytovaných metod, včetně otestování algoritmů a komunikace mezi jednotlivými komponentami nebo instalační testy, které například kontrolují stav systémů před i po instalaci či následném odinstalování. Pro testování krizových stavů, kterým může být aplikace vystavena, budou moci zákazníci využít zátěžové testy, které definují její výkonnostní strop. Dále pak budou do portfolia patřit i testy spolupráce modulů a testy uživatelnosti aplikace, tedy zda je ovládání aplikace intuitivní, zaměřeno na správnou skupinu uživatelů apod.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.