S&T CZ spustilo novou službu provozu SAP HANA v S&T Cloudu

S&TSpolečnost S&T CZ začala nabízet službu SAP@S&T.Cloud, která usnadní nasazení řešení SAP HANA zejména středním a menším podnikům. Na výběr mají ze třech variant služby ve volitelných úrovních. Varianty služby Plně spravovaná služba, Dynamický sandbox a Záložní lokalita umožní i menším podnikům provoz SAP systémů s garantovanou dostupností.



SAP HANA je aplikační a databázová platforma firmy SAP, která umožňuje rychlé zpracování velkých objemů dat v reálném čase a jejich okamžitou analýzu. Služba SAP@S&T.Cloud umožňuje využít možností SAP HANA ve formě garantované služby ve volitelných úrovních – od provozu prostředí až po bázovou a aplikační podporu. Interní zdroje zákazníka včetně IT specialistů se tak mohou více věnovat podpoře rozvoje byznysu, případně těm úrovním provozu, které si ponechají ve vlastní správě. Služba je dostupná i pro klasické SAP ERP a další SAP produkty.

Základní úrovně služby SAP@S&T.Cloud vychází ze tří typických scénářů nasazení produktů SAP:

  1. Plně spravovaná služba je určená pro společnosti, které mají omezené interní zdroje pro správu SAP infrastruktury a chtějí se soustředit na rozvoj podnikání více než na provoz IT, a zároveň mají potřebu vysoké dostupnosti kritických aplikací SAP. Významnou výhodou je i možnost průběžné optimalizace potřebného výkonu, což může být zdrojem úspor nákladů v obdobích očekávaného růstu, restrukturalizací nebo i při rozběhu nového systému. V rámci této varianty získává zákazník SAP řešení jako službu včetně bázové profylaxe, s možností aplikačního helpdesku, a především s plnou garancí provozních parametrů a dostupnosti systémů až do úrovně 24/7/365.
  2. Dynamický sandbox je úroveň služby určená pro podporu aktivních projektů, jež potřebují dočasné zdroje v infrastruktuře, často s výraznou dynamikou využití v průběhu jednotlivých fází projektu. Zajímavé využití je i v případě přípravy přechodu na SAP HANA pro realizaci Proof-of conceptu a pro detailní specifikaci požadavků na nákup interních hardwarových zdrojů. Podniky platí v režimu „Pay-as-you-go“ pouze za zdroje, které reálně v daném čase využijí.
  3. Záložní lokalita pro obnovu po havárii je úroveň služby určená pro společnosti, které plánují využívat sekundární lokalitu pro zajištění vyšší dostupnosti svého on-premise řešení. Jde o řešení pro kritické SAP aplikace, které musí být k dispozici v režimu 24/7/365, případně pro SAP řešení využívaná vícero pobočkami, pro které žádné mimořádné události v centrální lokalitě nesmějí znamenat ohrožení provozu.
Obr. 1: Volitelné úrovně služby – možnost kombinace interních a S&T zdrojů
Obr. 1: Volitelné úrovně služby – možnost kombinace interních a S&T zdrojů

 
  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 od video specialisty Milestone Systems


XProtectLetošní rok přináší zásadní proměny v oblasti videodohledových systémů. Podle Rahula Yadava, technologického ředitele společnosti Milestone Systems, se do popředí dostávají samostatně jednající AI agenti, akční inteligence a inteligentní video management systémy. Co tyto posuny znamenají pro integrátory, resellery i provozní týmy? Přinášíme pět klíčových trendů, které budou podle Milestone formovat bezpečnostní technologii v nadcházejících měsících.

  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.