- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
S&T CZ spustilo novou službu provozu SAP HANA v S&T Cloudu
Společnost S&T CZ začala nabízet službu SAP@S&T.Cloud, která usnadní nasazení řešení SAP HANA zejména středním a menším podnikům. Na výběr mají ze třech variant služby ve volitelných úrovních. Varianty služby Plně spravovaná služba, Dynamický sandbox a Záložní lokalita umožní i menším podnikům provoz SAP systémů s garantovanou dostupností.


SAP HANA je aplikační a databázová platforma firmy SAP, která umožňuje rychlé zpracování velkých objemů dat v reálném čase a jejich okamžitou analýzu. Služba SAP@S&T.Cloud umožňuje využít možností SAP HANA ve formě garantované služby ve volitelných úrovních – od provozu prostředí až po bázovou a aplikační podporu. Interní zdroje zákazníka včetně IT specialistů se tak mohou více věnovat podpoře rozvoje byznysu, případně těm úrovním provozu, které si ponechají ve vlastní správě. Služba je dostupná i pro klasické SAP ERP a další SAP produkty.
Základní úrovně služby SAP@S&T.Cloud vychází ze tří typických scénářů nasazení produktů SAP:
- Plně spravovaná služba je určená pro společnosti, které mají omezené interní zdroje pro správu SAP infrastruktury a chtějí se soustředit na rozvoj podnikání více než na provoz IT, a zároveň mají potřebu vysoké dostupnosti kritických aplikací SAP. Významnou výhodou je i možnost průběžné optimalizace potřebného výkonu, což může být zdrojem úspor nákladů v obdobích očekávaného růstu, restrukturalizací nebo i při rozběhu nového systému. V rámci této varianty získává zákazník SAP řešení jako službu včetně bázové profylaxe, s možností aplikačního helpdesku, a především s plnou garancí provozních parametrů a dostupnosti systémů až do úrovně 24/7/365.
- Dynamický sandbox je úroveň služby určená pro podporu aktivních projektů, jež potřebují dočasné zdroje v infrastruktuře, často s výraznou dynamikou využití v průběhu jednotlivých fází projektu. Zajímavé využití je i v případě přípravy přechodu na SAP HANA pro realizaci Proof-of conceptu a pro detailní specifikaci požadavků na nákup interních hardwarových zdrojů. Podniky platí v režimu „Pay-as-you-go“ pouze za zdroje, které reálně v daném čase využijí.
- Záložní lokalita pro obnovu po havárii je úroveň služby určená pro společnosti, které plánují využívat sekundární lokalitu pro zajištění vyšší dostupnosti svého on-premise řešení. Jde o řešení pro kritické SAP aplikace, které musí být k dispozici v režimu 24/7/365, případně pro SAP řešení využívaná vícero pobočkami, pro které žádné mimořádné události v centrální lokalitě nesmějí znamenat ohrožení provozu.

Obr. 1: Volitelné úrovně služby – možnost kombinace interních a S&T zdrojů
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce