facebook LinkedIN LinkedIN - follow

S&T CZ nově nabízí služby bezpečnostního centra

security centerSpolečnost S&T CZ oznámila spuštění nového bezpečnostního kompetenčního centra (SOC, Security Operation Centre), jehož služby bude zákazníkům pronajímat na míru podle potřeba konkrétního podniku nebo organizace. Nabídkou služeb nového centra míří S&T CZ především na zákazníky z řad podniků, které nedisponují dostatečnými zdroji na vlastní bezpečnostní experty, kteří by efektivně spravovali a využívali jejich bezpečnostní technické prostředky.



Security Operation Center takovým firmám zajistí průběžný monitoring a analýzu kybernetické bezpečnosti v režimu 24/7. Nepřetržitou analýzou aktivit v sítích, na koncových bodech, serverech, v aplikacích, databázích a dalších systémech organizace je SOC schopno zajistit včasnou detekci a reakci na případné bezpečnostní události.

„Včasná reakce na bezpečnostní útok ještě před jeho následným zneužitím eliminuje škody, nebo může útoku zcela zamezit. Unikátní možnost pronájmu SOC jako služby poskytuje zákazníkovi vysokou míru flexibility a jistotu stoprocentního zajištění IT bezpečnosti. Podle zvolené úrovně služby přebírá S&T CZ zodpovědnost za bezpečnost organizace v příslušné míře, a nabízí řešení nedostatku interních zdrojů nebo nedostatečné kvalifikace pracovníků IT oddělení na straně zákazníka. Firmy se tak nemusí zabývat bezpečností, ale mohou se soustředit na vlastní podstatu svého podnikání a zvyšování produktivity,“ říká Martin Fruhauf, bezpečnostní expert společnosti S&T CZ.

Mezi hlavní činnosti nového bezpečnostního centra S&T CZ bude patřit:

  • Real-time monitoring: sběr logů na centrální úložiště a jejich pokročilá korelace; incident management; rychlá analýza z různých prostředí a technologií a spolupráce při řešení a zastavení objevených hrozeb.
  • Reporting & audit: pravidelný reporting a přehled o bezpečnosti v organizaci; auditní zprávy + auditní stopy a zákaznický reporting specifického chování aplikací.
  • Post incident analýza: forenzní analýza; vyšetření incidentů a vytváření znalostní báze a postupů.
  • Správa a podpora bezpečnostních zákaznických technologií: integrace zákaznických technologií do dohledového centra, konzultace při rozvoji a využití stávajících technologií.

„V rámci činností SOC hledáme neobvyklé aktivity, které by mohly naznačovat bezpečnostní incident nebo zneužití systémů či aplikací. Tým SOC zajišťuje spolehlivý monitoring činností, aby případné bezpečnostní incidenty byly správně identifikovány, analyzovány, odhalovány, vyšetřovány a hlášeny,“ dodává Martin Fruhauf.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.