facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 31. 5. 2007

Rozvoj služeb katastru nemovitostí

katastr_nem_722.jpgČeský úřad zeměměřický a katastrální (ČÚZK) a společnost Ness Technologies oznámily zahájení vývoje nové generace Informačního systému katastru nemovitostí (ISKN). Výsledkem společné práce bude centralizovaná verze ISKN 2008. Základ koncepce nové verze tvoří primární a záložní systém, což výrazně zvýší i dostupnost systému pro pracovníky resortu i pro externí uživatele. Součástí ISKN 2008 bude i řada nových webových služeb (např. notifikace změn právních vztahů u nemovitostí), referenční registr účastníků řízení, další rozšíření elektronických formalizovaných podání umožňující externím uživatelům zadat podání prostřednictvím webové aplikace a v neposlední řadě možnost výrazně efektivnější práce s digitalizovanými dokumenty.

Informační systém katastru nemovitostí, zprovozněný v roce 2001, je informační systém pro podporu výkonu státní správy katastru nemovitostí a pro zajištění uživatelských služeb katastru nemovitostí. ISKN technicky umožňuje, aby k údajům katastru ve formě počítačových souborů mohl kdokoli získat i dálkový přístup pomocí počítačové sítě. Cílem projektu ISKN, realizovaného společností Ness, bylo vybudování jednotného informačního systému a zrychlení i zkvalitnění služeb poskytovaných veřejnosti a institucím. Mezi hlavní přínosy patří okamžitá dostupnost informací z katastru odkudkoli včetně elektronicky podepsaných dokumentů, usnadnění fungování státní správy propojením katastru nemovitostí s dalšími veřejnými rejstříky.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?