facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 21. 11. 2016

Rozšíření výroby ve společnosti Drevona si vyžádalo nový software

DrevonaSlovenská společnost Drevona, která se zabývá výrobou bytového a kancelářského nábytku, dosáhla během jediného roku zdvojnásobení výrobních kapacit, zvýšení produktivity práce a efektivity všech procesů. Významným pomocníkem se přitom stal nový podnikový informační systém, bez kterého by takto dynamický rozvoj podniku bylo obtížné uřídit. Drevona si vybrala informační systém Softip Výroba, který je součástí ERP balíku Softip Profit Plus.



Komplikovanost řízení jednotlivých procesů stála v Drevoně za rozhodnutím investovat do nového IT řešení pro řízení celého cyklu výroby od zadání objednávky až po expedici zákazníkovi. Bez kvalitního softwaru nebyla Drevona schopna garantovat dodržování termínů, hromadily se jí neprůkazně zásoby a vysoká byla i náročnost administrativní a kontrolní práce.

"Naším cílem bylo zajistit spolehlivou online komunikaci s naší sesterskou společností. Optimalizovat jednotlivé kroky od převzetí objednávky, přes kvalitní přípravu výroby s pokrytím velké variability výrobků, její materiální zabezpečení až po řízení samotného výrobního procesu spojené se sběrem důležitých dat. Tak by se dala ve stručnosti charakterizovat naše představa o softwaru, který jsme požadovali." řekl k výchozí situaci před implementací nového informačního systému Ing. Peter Pittner, ředitel výrobního závodu Drevona v Malužiné.

Drevona

Dnes Drevona plně využívá řešení Softip Výroba pro celý proces plánování a řízení výroby a její kvality. Mezi hlavní přínosy, kterých se nasazením nového informačního systému podařilo dosáhnout,  patří on-line zpracování odběratelských objednávek s vazbou na operativní řízení nákupu materiálu, technické přípravy výroby a expedice. Výsledkem je optimalizace stavu zásob, a to i díky možnosti sledovat rozpracovanost produkce v reálném čase ruku v ruce s aktuálním vyhodnocováním dodržování plánů. Samozřejmostí jsou reporty všech důležitých ukazatelů pro management firmy.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?