Aktuality -> IT Projekty - 27. 11. 2011

Rompa CZ bude řídit výrobu pomocí Infor ERP Enterprise

automotive.jpgSpolečnost Rompa CZ, české zastoupení globálního výrobce vstřikovaných plastů, implementuje systém Infor ERP Enterprise (LN), aby zefektivnila procesy plánování výroby a zvýšila kvalitu v souladu s novými certifikacemi především pro oblast automobilového segmentu. Infor to oznámil tento týden na tiskové konferenci.

Rompa CZ se rozhodla implementovat řešení Infor ERP Enterprise (LN), protože podle jejích slov splňuje požadavky na řízení v oblasti diskrétní zakázkové výroby. Společnost chce prostřednictvím systému podporovat štíhlou výrobu, zlepšit procesy v oblasti kvality produktů, podporovat přesnost dodávek a dodržování automotive standardů. Kontrakt na implementaci byl podepsán v srpnu 2011, implementace byla zahájena v září. Předpokládaný termín zahájení rutinního provozu je duben 2012.

Rompa CZ se se specializuje na automobilový a technický trh a trh se spotřební elektronikou. Její doménou je výroba vstřikovaných plastových dílů a jejich montáž, tepelně tvarované blistrové obaly a transportní proložky.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.