facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 4. 2014

Richard Malíř se stal sales engineerem společnosti Axis

Společnost Axis Communications tento týden oznámila, že na novou pozici Sales Engineer pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Richard Malíř. Starat se bude o obchodně-technické aktivity společnosti.



„Partneři vždy oceňovali naší technickou podporu, a proto máme v Richardovi nového odborníka v rámci našeho pražského týmu,“ říká Markéta Bauerová, sales manager společnosti Axis Communications pro oblast střední Evropy. „Richard Malíř bude odpovědný za aktivity obchodně-technického charakteru společnosti Axis České republice a na Slovensku. Věříme, že jeho dlouholeté praktické zkušenosti přispějí zejména při odborné asistenci našim partnerům a podaří se nám dále rozvíjet partnerskou spolupráci na trhu ve střední Evropě,“ dodala.

 

Malíř přichází ze společnosti Wolters Kluwer ČR, kde působil na pozici Product Manager pro projekt Kleos v ČR. Je ženatý a ve volném čase se kromě rodiny věnuje squashi, potápění, parašutismu a cestování.

 

foto: Richard Malíř, archiv Axis Communications


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.