facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Revoluční technologie v přímém bankovnictví

Komerční banka rozšířila nabídku služeb přímého bankovnictví o novou revoluční službu - mobilní bankovnictví. Tato nová služba umožňuje klientům ovládat účet v on-line režimu prostřednictvím klávesnice a displeje mobilního telefonu. Služba Mobilní banka KB funguje na bázi technologie Java a veškerá komunikace mezi klientem a bankou probíhá formou datových přenosů. Komerční banka je první bankou v ČR a jednou z prvních na světě, která takovou službu svým klientům nabízí. Prostřednictvím Mobilní banky mohou klienti zadávat platební příkazy, zjišťovat aktuální zůstatek na svých účtech, kontrolovat transakční historii, přehled blokací z platebních karet, využívat šablony pro opakované platby a posílat oznámení o provedených platbách.

V porovnání s historicky starší službou, umožňující ovládání bankovního účtu prostřednictvím mobilního telefonu s využitím SIM Toolkit, nabízí mobilní bankovnictví snadné a komfortní ovládání a přehledné grafické ztvárnění shodné s internetovým bankovnictvím. Veškerá komunikace probíhá v on-line režimu. Mobilní bankovnictví je dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, a to v české i anglické verzi, a využívat ho mohou klienti všech tuzemských mobilních operátorů. Od května do konce září 2005 je Mobilní banka nabízena zdarma. Na vývoji aplikace spolupracovala s Komerční bankou společnost Cleverlance, která dodala KB řešení Mobilní banky na klíč.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.