RETIA představuje nový ReDat eXperience

včetně kompletní správy hlasových záznamů a quality managementu

Společnost RETIA představuje novou generaci produktu ReDat Aplikační server. Novinka nabízí různá řešení pro quality management kontaktních center, dispečinků či telekomunikačních operátorů. Mezi hlavní výhody nové generace řešení patří široká variabilita pro quality management kontaktních center nebo dispečinků a možnost přizpůsobení a škálovatelnost řešení jak pro malá, tak i velká komunikační centra. Klient si může vybrat přesné složení aplikací, které mu nejlépe vyhovuje. Samozřejmostí je intuitivní ovládání spolu s jazykovou podporou v mnoha světových jazycích



Nový ReDat eXperience je tak daleko variabilnější a uživatelsky přívětivější než předchozí generace. Míra přizpůsobení konkrétním potřebám klienta je velmi široká. Vylepšen byl například systém uživatelských práv a systémová konfigurace. Zpřehlednna byla historie stavu systému a činnosti uživatelů, výrazně přehlednější je nyní také editace položek a v neposlední řadě bylo rozšířené přednastavené uživatelské prostředí.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.