Aktuality -> IT Projekty - 25. 2. 2016

Řetězec hotelů Kempinski nasadí řešení typu Business Intelligence od Inforu

Infor - KempinskiSpolečnost Kempinski Hotels Europe, která provozuje evropský řetězec luxusních hotelů, zahájila implementaci řešení Infor Dynamic Enterprise Performance Management (d/EPM). Uvedené řešení bude nasazeno nad celou skupinou 73 hotelů ve 31 zemích a bude sloužit jako business intelligence platforma (BI) doplňující již dříve nasazené řešení pro řízení tržeb Infor EzRMS. Cílem kombinace obou řešení je konsolidovat a analyzovat finanční, provozní a výkonnostní data z více zdrojů, což by mělo vedení společnosti umožnit rychlejší a kvalifikovanější rozhodování a komplexnější pohled na příjmy a náklady v reálném čase.



Řešení Infor d/EPM, které si společnost Kempinski vybrala, je integrovaná platforma pro BI, finanční konsolidaci, rozpočtování, plánování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI). Nasazením Infor d/EPM bude mít skupina Kempinski přístup k informacím o výkonnosti celé skupiny v reálném čase.

Do systému Infor d/EPM jsou automaticky posílána data z nejrůznějších zdrojů včetně řízení predikce příjmů, financí, provozu, poptávky a reputace, což eliminuje dosavadní pracné manuální procesy konsolidace prováděné každý měsíc.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.